Toon posts:

N64 Ombouw

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op de IGN site dat het mogelijk is om de nintendo 64 om te bouwen zodat ie import spellen pakt.
Maar helaas werkt ign niet naar behoren en dus de vraag of iemand weet hoe het moet.
Verder bestaan er import players (bv N64 PASSPORT) die helaas niet alle spellen pakt dus daarom ombouw.

Dus weet iemand hier meer over, laat het me weten.

ThX

Verwijderd

illegaal?!
aleen xbox d8 ik toch?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Op maandag 27 mei 2002 23:35 schreef SaSReCoiL het volgende:
illegaal?!
aleen xbox d8 ik toch?
ik weet wel dat het niet meer mocht voor de PSX of PS2,
N64 nix over gelezen

edit:

ik ben niet snel, ik ben traag en te lang afwezig geweest :'(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Nope, op het moment zijn alleen Play-Station mod-chips verboden. Lees ook <A href=http://www.ivir.nl/publicaties/koelman/nootmodchip.html>dit</A>.

Leuk als je niks te doen hebt :+

Edit: *schopt Crash-Override weer eens*

Waarom ben jij zo snel vandaag? Of ben ik nou traag?

There is no magic.

Verwijderd

ok dan sorry. :+

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Humm, 't lijkt me dat 't tegenwoordig handiger (en misschien goedkoper) is om gewoon een nieuwe N64 te importeren uit Amerika dan degene die je nu hebt om te bouwen. Ik denk ook niet dat er veel ombouwsjops meer te vinden zijn voor N64's.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Bijna alle spellen werken wel met zo'n passport ding hoor, alleen voor sommigen moet je soms een code ofzoiets hebben. M'n maat had ook zo'n ding met wat importspellen (had gewoon geen geduld om te wachten tot de PAL-versie uit zou komen). Die werkten allemaal, leuk dat je dan ook meteen cheats kan gebruiken enzo.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad leuk jah die keycodes.
Import game start met speciale code werkte niet bepaald goed. Bij mij blijft het spel hangen bij de intro.
Zo'n passport werkt bij de oudere spellen (denk aan mario, goldeney, zelda, 1080, fzeroX, etc maar de nieuwere spelen kent de passport niet.
Daarom graag ombouw en geen geklooi met keys etc die maar half werken.

http://ign64.ign.com/articles/075/075325p1.html
Op deze site staat uitgelegd hoe en wat je moet doen... maar de step by step guide is down.

Iemand?
Pagina: 1