Toon posts:

Welk tekentablet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een tekentablet, moet met draadloze en drukgevoelige pen. Een oppervlak van iets meer dan 10x10 zou ook geen overbodige luxe zijn. Zijn er merken en modellen aan te raden?

• bumblebee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 00:39
De beste is de Wacom Intuos 2, te koop in A6 en A5 (en groter). Werkt zeer fijn, maar is niet goedkoop. Er zijn een aantal soorten pennen voor te koop.

Een van de goedkoopste was onlangs bij Conrad: een tabletje van ong. 40 gulden. Weet niet of ze die nog hebben.

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

gebruik hier de graphire 2 USB .. geweldig ding hoor .. erg precies en lekker handelbaar

dus ...

• westkust
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik heb hiero een "trust wireless degisn & work tablet 200" liggen.. Jaja een trust. ik ben er ook altijd op tegen geweest. Maar toen ik er 1 moest hebben was er ff geen andere.
Toch heb ik heel veel plezier van dat dingetje. Werk echt heel goed.

ps. zit ook gewoon op usb

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:51

Midas

Thunderbirds are go!

Ik heb een USB teken tablet van Dynalink 'FreeDraw'. Vast niet 'top notch' wat betreft de teken-tabletten-markt, maar voor mij werkt ie prima.

Een nadeel is dat de batterij (AAAA 1.5Volt) niet overal makkelijk verkrijgbaar is, tenminste dat zijn mijn ervaringen.

Volgens mij is het eerder genoemde Wacom zo'n beetje hét merk wat tekentabletten betreft. Durf alleen niet te zeggen of dat ook te merken is in de prijs.

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Xangadix?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 06:50
denk dat de Wacom Graphire een mooi tabletje is, maar de prijs is een beetje duur

dot.blaat

• westkust
Op dinsdag 28 mei 2002 20:28 schreef Midas het volgende:Een nadeel is dat de batterij (AAAA 1.5Volt) niet overal makkelijk verkrijgbaar is, tenminste dat zijn mijn ervaringen.
Idd, dat is kloten. Zit er bij mij ook in!

Verwijderd

Gewoon een Graphire nemen van Wacom. Krijg je bij de standaard uitvoering er ook nog een draadloze muis met scrolwiel bij ;-)

Nee serieus, goeiekoop is duurkoop en ik ben erg tevreden met mijn wacom en hij was het geld meer dan waard.

Mijn vriendin is zelfs bij de MediaMarkt (jaja, en ze waren momenteel niet voorradig, dus het was geen verkooptruc, want ze verdienden er niets aan.) afgeraden iets anders dan een Wacom te kopen...

En de Wacom gebruikt geen batterijen, zoals ik net lees van de andere merken. Kunnen dus ook niet op.

• westkust
Nou ik heb er voldoende schik mee gehad. Ik weet niet wat jij duur vindt maar dat geld wat ik er voor neer heb gelegt vond ik dat hij het supergoed doet!
Pagina: 1