heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Virtualhideout
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Ja die weet ik wel een paar.Op maandag 27 mei 2002 23:04 schreef Dark Blue het volgende:
wie weet er een site waar een casemod van pc --> powermac staat, en dan geen dode links...?
lekker behulpzaamOp maandag 27 mei 2002 23:06 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Ja die weet ik wel een paar.
* Dark Blue gaat es ff op virtualhideout kijken
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
dankje... ik zocht op powermac maar hij heet dus g4
Is zo'n MAC nou ook gewoon ATX standaard? (sorry voor de techvraag hoor jongens/meiden)
Jij bedoelt toch die Athlon-pc die in een G4-case is gebouwdOp maandag 27 mei 2002 23:04 schreef Dark Blue het volgende:
Ik heb nu al Google gebruikt en hier de zoekzoek, maar ik kan maar geen pics/beschrijvingen vinden...
wie weet er een site waar een casemod van pc --> powermac staat, en dan geen dode links...?
Ga idd. op VirtualHideout kijken, daar staat hij zowieso tussen..
/edit
Was te sloom, bovenstaande heb je zelf al aangegeven...
neej je zal moeten zag en een mini atx volgensmij moeten kopen. iig gewoon atx paste niet. daarbij komt nog dat er niet meer bedrijven zijn die die cases los verkopen. dus kan je eerst een G4 kopen. opzich ook wel mooi want op de nieuwste G4 is MAC OS X op unix basedOp dinsdag 28 mei 2002 00:51 schreef Terw_Dan het volgende:
Is zo'n MAC nou ook gewoon ATX standaard? (sorry voor de techvraag hoor jongens/meiden)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1