Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sms versturen lukt niet :?

Pagina: 1
Acties:

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 22:16
me broertje heeft een week geleden een nokia 6510 gekocht nu wou ie zondag smsen en toen deed ie het in 1 keer niet meer.
als hij gaat verzenden staat er: Controleer netwerk diensten.
de telefoon is uit de winkel, maar de simkaart had ie al een tijdje maar dat lijkt me geen reden voor dit probleem.
nu d8 ik misschien ligt het aan de instellingen in de telefoon dus ik mijn simkaart in die van hem en die van hem in die van mij (nokia 8310) maar dat helpt ook nix.

weet iemand hier een oplossing voor?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57
het nummer van de berichtencentrale zla iemand er wel uitgehaald hebben
welke provider heb je?

Tijd van werken, tijd van rusten

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

welke provider heeft hij? bij libertel was het zo als je minder dan 2 gulden 50 beltegoed had en wou smsen dat het geblokeert werd ofzo :(

Twitter

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 23:03 schreef BrEeZeR het volgende:
welke provider heeft hij? bij libertel was het zo als je minder dan 2 gulden 50 beltegoed had en wou smsen dat het geblokeert werd ofzo :(
umm... da's bij elke provider. Maar dan krijg je bovenstaande fout niet.

Ga naar de site van de provider van de SIM-kaart, daar staat altijd de SMS-centrale op. Even zoeken, en klaar ben je. Overtypen, tadaa! :)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 22:16
nummer van de sms centrale klopt wel, die had ik nog nagekeken.
zal nu wel ff vragen hoeveel beltegoed ie heeft.

wat een slimpie €59 cent |:( maar met libertel kan je dan toch nog wel smsjes versturen, was toch alleen bij ben ofzo dat het vanaf F5,- niet meer kon :?