Toon posts:

hulp nodig met msi raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
staat hier een msi pro2 kt266a met een onboard raid chip

als we die nun gaan gebruiken en netjes in de bios van de kaart een raid opstelling maken (stripe) van 2 * 40 gig maxtors herkent windows de helft maar??

hij ziet dus iets van 37 gig. Dacht zelf eerst dat ik mischien de verkeerde gekozen had mirroring ipv stripe, maar op de onboard kaart kun je alleen stripe kiezen dus dat zit goed

iemand een iedee wat het kan zijn??

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ehm, doet ie het al? gezien je "signature" ;) lol,

anyway...die raid controller ondersteunt geen ata133 geloof ik...

enne kijk nog eens goed de optie na, want je kan WEL een mirror opzetten, (raid 1) ...

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

CTRL+F drukken na de HDD detectie,

Auto setup:

- SPEED/Desktop
- STRIPED ARRAY 2+0 total cap of +/- 80 GB

'K heb zelf een 2e doos met een MSI K7T266A Pro2 RU staan (Promise PDC205xx ATA-100 'Lite'-RAID)) en 2x30 GB Quantum FireBall 30 in striped set (RAID-0), total cap. is circa 57 GB

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
computer in signature is van mij (yippie)

amd ding is van een vriend van mij

asl ik dus met ctrl f de raid setup instel zie ik daar ook gewoon 80 gig staan maar in windows is het de helft?

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Zou u niet eens gewoon de promise fasttrak utility in je OS installeren |:( , want dat hebben jullie niet eens gedaan heb ik vernomen! Ik heb tegen die vriend van je ff verteld hoe het wel moet ;)