Toon posts:

[Zoek]Plaat koper in Groningen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus een plaat koper in groningen hoeft helemaal niet zo groot te zijn.
Tis voor een waterblok maken enzo.

Mischien een mede tweakers die een bedrijf weet in groningen...... of iemand die wat thuis heeft ?

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk ook wat koper voor een waterblok en woon ook in de provincie Groningen (Hoogezand ;)) Als je iets vindt waarschuw me dan ff en misschien zelfs als je een frezer vindt oid. Ben zelf ook al hard op zoek naar koper. Misschien dat we een deal kunnen sluiten met koper/frezen of zo?? 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 23:46 schreef Rippie het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook wat koper voor een waterblok en woon ook in de provincie Groningen (Hoogezand ;)) Als je iets vindt waarschuw me dan ff en misschien zelfs als je een frezer vindt oid. Ben zelf ook al hard op zoek naar koper. Misschien dat we een deal kunnen sluiten met koper/frezen of zo?? 8-)
Dat komt wel goed :)

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
hmmzzz..ik ga ook ff meezoeken :)
woon zelf in Roden (vlak onder groningen)
:)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

de frezer heb ik al gevonden vriend van me...

• Fire_Bird
Op dinsdag 28 mei 2002 00:15 schreef Brazza het volgende:
de frezer heb ik al gevonden vriend van me...
hier in het hoge noorden? *D

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 04:40

Brazza

Byte me!

we zijn bezig met ontwerp heatsink socket A, alleen wil niet echt vlotten, druk etc.

Verwijderd

Probeer het hier eens:
050-5421200
Salomon's Metalen BV Metaalgroothandel

Gotenburgweg 24 9723TL GRONINGEN

Verwijderd

Zit dat bedrijf daar in het industriegebied bij de Lukas Klamer? In de Scandinavische buurt of zo? Daar kan ik namelijk wel ff langs gaan, kom ik vaak op de fiets langs namelijk naar school! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 08:00 schreef Rippie het volgende:
Zit dat bedrijf daar in het industriegebied bij de Lukas Klamer? In de Scandinavische buurt of zo? Daar kan ik namelijk wel ff langs gaan, kom ik vaak op de fiets langs namelijk naar school! >:)
Doe dat eff dan !:) kom ik met de auto het stuff wel haluh :) ( ik woon in WINSCHOTEN ).

Verwijderd

Ik ga morgen of vrijdag ff naar Groningen om die lui te checken dan.
Hoe zit dat dan met die frezer? Ik kan misschien ook wel iemand vinden die een computergestuurde frees thuis heeft staan. (wordt bediend door een 486 :+) Die is mijn maat, die ook wel een dergelijk blokje wil, nog iets verschuldig 8-).
Iemand al nagedacht over een ontwerp voor dit waterblokje?

• Fire_Bird
Op woensdag 29 mei 2002 22:57 schreef Rippie het volgende:
[...]
Iemand al nagedacht over een ontwerp voor dit waterblokje?
[topic=506399]
die lijkt me wel wat.... >:)
lees dat topic maar es door, schijnt zelfs beter te koelen dan een DD-Maze2-2 :)
misschien dat we hun design wel mogen... of we doen dat gewoon :)
alleen wel zo maken met gaten zodat je m met schroeven o.i.d op je mobo kan zetten
althans, ik heb Socket A :)

Verwijderd

Voor de mensen die een heel gaaf ontwerp hebben. Ik kan het wel laten maken. Bij mij op school staat namelijk een CNC freesmachine. Dus als iemand een mooie autocad tekening heeft, dan zou ik hem eventueel wel kunnen laten vrezen..

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:04 schreef NoStra het volgende:
Voor de mensen die een heel gaaf ontwerp hebben. Ik kan het wel laten maken. Bij mij op school staat namelijk een CNC freesmachine. Dus als iemand een mooie autocad tekening heeft, dan zou ik hem eventueel wel kunnen laten vrezen..
En jij denkt in de werkplaats van Werktuigbouw te komen met jou studierichting.....d8t het niet!

Ik wel bij the way! :) Hanzehogeschool rulez..

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 02:17 schreef HarrieSchut het volgende:
Probeer het hier eens:
050-5421200
Salomon's Metalen BV Metaalgroothandel

Gotenburgweg 24 9723TL GRONINGEN
Misschien dat iemand anders bij dat bedrijf ff ;angs kan gaan, want ik kom daar niet eerder in de buurt dan 13 juni. Ik weet niet of we zo lang kunnen wachten maar bij mij wordt het niet eerder helaas :(

Verwijderd

Eindelijk!!! Ik kan aan koper komen. Ik weet nog niet hoe duur, dat hoor ik morgen.
En wat voor maat moeten die dingen hebben? Is 75x50x20mm goed? Ik wil namelijk een plexiglazen deksel maken. Is iig die maat goed voor een socket a moederbord die je met die gaten bevestigd? Graag wat feedback zodat ik de boel morgen kan bestellen.
Trouwens, het is niet heel veel wat het gaat worden, waarschijnlijk een stuk of 6 blokjes, dus in Groningen is de voorraad beperkt.

Verwijderd

Topicstarter
IK heb wat geregeld krijg deze wk een plaatjes van 3 mm dik en 1 van 1 mm dik :)

Ik ga een blokje solderen :)
Pagina: 1