Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
-gebruik je 80 aderige kabels?
-driver update?
-heb je de 2 schijven allebei op een apparte kabel en tevens master?
-udma = 5? (is meestal in te stellen in de bios van de controller)
verder is et lang geleden dat ik raid heb gedraait duzzzz kweet et allemaal nie meer zo...
ik draai raid 0 dat weet ik zeker. dat is toch dat 2 schijven ziet hij als 1?Op maandag 27 mei 2002 22:52 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
-weet je zeker dat je raid 0 draait? (striping)
-gebruik je 80 aderige kabels?
-driver update?
-heb je de 2 schijven allebei op een apparte kabel en tevens master?
-udma = 5? (is meestal in te stellen in de bios van de controller)
verder is et lang geleden dat ik raid heb gedraait duzzzz kweet et allemaal nie meer zo...
dma66/100/133 kabels zitten erin, allebij op master!
udma5? kan je niet instellen, alleen maar voor desktop/server/video ... maar vaag
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
maar ik vind het vaag dar een raid kaart veeeeel sneler is.Op maandag 27 mei 2002 23:17 schreef Mister_X het volgende:
heb zelfde mobo, zelfde raid controller, en je moet naar het programma HDtach zoeken en dan nog eens testen, als je rond de 70mb's komt is het GOED...sisoft sandra is een zuig bench..
Verwijderd
Owja de beste kun je d8 ik video optie kiezen in die bios, maar dat had je voor het partitioneren en installeren ed moeten doen.
AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB
En wat voor schijven heb je eigenlijk? bij bepaalde merken zijn problemen in raid-opstelling bekend!
Is hiervan een lijstje bekend cq een entry in de FAQ?Op dinsdag 28 mei 2002 09:55 schreef Twynn het volgende:
.....
bij bepaalde merken zijn problemen in raid-opstelling bekend!
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
kan dat stuk in de faq niet vinden, iemand?
Verwijderd

is dit niet sloom voor raid0?
Dit is geen raid0. Raid0 heeft een veel andere structuur. Dit is een single hd benchmark, toch?Op dinsdag 28 mei 2002 17:34 schreef jeuuron het volgende:
[afbeelding]
is dit niet sloom voor raid0?
niet! staat: (readonly) cd: promise 2+0 stripe/raid01.10 bij hdtach!Op dinsdag 28 mei 2002 18:55 schreef Brakius het volgende:
[..]
Dit is geen raid0. Raid0 heeft een veel andere structuur. Dit is een single hd benchmark, toch?
Wat was de oplossing?Op donderdag 30 mei 2002 10:04 schreef jeuuron het volgende:
tis gelukt.. nu haal ik 89mb/s thks to all!
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Enne het is misschien handig te vermelden waardoor het gelukt is? Dan heeft een ander er ook wat aanOp donderdag 30 mei 2002 10:04 schreef jeuuron het volgende:
tis gelukt.. nu haal ik 89mb/s thks to all!
edit/ bah te laat
Verwijderd
Op donderdag 30 mei 2002 10:08 schreef Chilly_Willy het volgende:
Wat was de oplossing?
Ik denk hiermee:Op donderdag 30 mei 2002 10:10 schreef jv777 het volgende:
Enne het is misschien handig te vermelden waardoor het gelukt is? Dan heeft een ander er ook wat aan.Maarre gefeliciteerd ermee he?
Was inderdaad netter geweest astie 't er f bij had gezet.Op dinsdag 28 mei 2002 12:06 schreef jeuuron het volgende:
elke donderdag en vrijdag ben ik vrij van school, dus heb ik er dan mooi tijd voor! ga ik alles ff omzetten nar video!
latency patch 19d (d is speciaal voor raid controllers) zet je raidbios op video en installeer de patch.. dan werkt het!(hier tenminste)Op donderdag 30 mei 2002 10:10 schreef jv777 het volgende:
[..]
Enne het is misschien handig te vermelden waardoor het gelukt is? Dan heeft een ander er ook wat aan.Maarre gefeliciteerd ermee he?
edit/ bah te laat![]()
/edit
waar heb je die latency patch 19d vandaan?Op donderdag 11 juli 2002 23:24 schreef jeuuron het volgende:
[..]
latency patch 19d (d is speciaal voor raid controllers) zet je raidbios op video en installeer de patch.. dan werkt het!(hier tenminste)
gegoogled.. ik ga weer.. mijn pc is in modding.. dus een week offline.. dit is mijn pa's pc.. (meer broertjesOp donderdag 11 juli 2002 23:33 schreef gabberjoost het volgende:
[..]
waar heb je die latency patch 19d vandaan?
Verwijderd
Kan je ook gewoon een link gevenOp donderdag 11 juli 2002 23:39 schreef jeuuron het volgende:
[..]
gegoogled.. ik ga weer.. mijn pc is in modding.. dus een week offline.. dit is mijn pa's pc.. (meer broertjes)
uninstallen maar weer...
Dat betekent dus dat ie nu 64kb-stripe draait....
Zit net te lezen dat dat nou juist een van de slechtste performers is . . .
Zal ff linkje opgooien,
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/IDE_RAID/RAID_01.htm
Voor speed ben je het beste af met 4kb of 16kb. Doe je veel met grote files (100mb+) zoals video-editing, photoshop en audio(wav) dan word de 512kb-stripe interressant.
Oja, Sisoft is dus een
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!