Voor de SCSI fans, vette opslag unit:

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.maxvision.com/images/terapacweb.gif

*The Perfect Storage Companion - The MaxVision TeraPac is a rugged 1.440 Terabyte (1440 GB) disk array briefcase designed to be the perfect storage extension to the MaxVision MaxPac transportable workstations. The TeraPac connects to the MaxPac via an Ultra 160 SCSI cable (160 MB/sec) and is powered through any AC power source from 100 to 240 VAC. Some MaxPac models require an addition of a PCI Ultra160 SCSI controller*

http://www.maxvision.com/news.cfm?storynum=22

voor de mensen die op een LAN graag groot willen uitpakken ofzo... :)

Schokbestendig of niet, het lijkt me niet iets om ruw mee om te springen.

specs

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:12
Ik heb altijd begrepen dat schijven in 90 graden hoek moeten draaien en niet onder 45 graden zoals in deze koffer.

• PROnline
  • Laatst online: 10-04 07:10
als je de koffer op z'n kant legt, dan liggen de schijven ook in een hoe van 90 graden. Maar hievoor zijn ze niet gemaakt, dus echt lang leven zullen deze schijven doorgaans niet hebben.

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 17:25
Wat zal dit wel niet moeten gaan kosten zal wel rond de 20.000 euro liggen beetje duur voor een Lanparty

Specs

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 27 mei 2002 22:49 schreef PROnline het volgende:
als je de koffer op z'n kant legt, dan liggen de schijven ook in een hoe van 90 graden. Maar hievoor zijn ze niet gemaakt, dus echt lang leven zullen deze schijven doorgaans niet hebben.
Vreemd dan dat ze dit geval hebben uitgevonden. Wie koopt het dan nog? Mensen die geld teveel hebben?

Ok, die zijn er genoeg natuurlijk..

Misschien wel leuk in combinatie met zo'n MaxPac, maar waarom zou iemand ooit zoveel TByte's in zijn portable workstation willen hebben??

Expanding the inexpandable

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-03 10:30
sjiiiiiiiiiiiiiiit

volgens mij kan je daar ook eitjes op bakken

gang is alles

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 23:30 schreef Japidoff het volgende:
sjiiiiiiiiiiiiiiit

volgens mij kan je daar ook eitjes op bakken
Inderdaad. Goodbye cooling, welkom lees en schrijffouten. Vergeet maar niet elk uur je SMART te checken...

• maratropa
  • Niet online
je zou denken dat ze er wel over nagedacht hebben. Nieuwe scsi schijven worden iig helemaal zo heet nog niet. En leg je hem rustig op zijn zij dan kan er ook nix fout gaan. Alleen ik vraag me af hoeveel die dingen in parkeerstand kunnen hebben.

specs

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 09:17 schreef Dirk_Hendrik het volgende:

[..]

Inderdaad. Goodbye cooling, welkom lees en schrijffouten. Vergeet maar niet elk uur je SMART te checken...
SCSI ondersteunt toch geen smart of ben ik nou dom :?
Pagina: 1