"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat bedoel je met overschakelen van standaard tarief naar piek/dal-tarief? 
[domme tekst]
[domme tekst]
Verwijderd
Je hebt een standaard en een piek en dal tarief bij prepaid, hij wil overschakelen van het ene tarief naar het andere.Op maandag 27 mei 2002 22:33 schreef Mickos het volgende:
Wat bedoel je met overschakelen van standaard tarief naar piek/dal-tarief?
Hm
nooit zo bezig gehouden met bel tarief enzow. Heb wel Ben-Vrij maar, weet et ook niet
Standaard : 35 eurocent de hele dag naar alle nummersOp maandag 27 mei 2002 22:38 schreef Mickos het volgende:
Hmnooit zo bezig gehouden met bel tarief enzow. Heb wel Ben-Vrij maar, weet et ook niet
Piek/dal : 10 eurocent in de avond naar vaste lijn
20 eurocent in de avond naar gsm
40 eurocent overdag
Scheelt aardig dacht ik zo.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij Vodafone kun je dat regelen door de opwaardeerlijn te bellen. Er zit dan ook een optie in het menu die "tarieven" heet.
Of werkt dit anders bij Ben
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Blijkbaar, want ze zeggen er nergens iets over. Ze melden alleen op de website wat de betreffende tarieven zijn.Op maandag 27 mei 2002 22:55 schreef AtHomer het volgende:
Dacht ik 't niet... geldklopperijOp maandag 27 mei 2002 23:00 schreef sjaak250 het volgende:
Je mot ff 222 bellen/
Verwijderd
Is een gratis nummer tochOp maandag 27 mei 2002 23:02 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dacht ik 't niet... geldklopperij
25 eurocent per minuut is het tegenwoordig.Op maandag 27 mei 2002 23:03 schreef sjaak250 het volgende:
Is een gratis nummer toch
je moet wel de klantenservice bellen van 25cent en dan moet je zeggen dat je piek en dal tarief wilt ipv standaard
dat is de enige mogelijkheid(volgens mij)
dat is de enige mogelijkheid(volgens mij)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Bel anders een van hun gratis nummers...
0800-7123
0800-7112
0800-7111
0800-7113
0800-7123
0800-7112
0800-7111
0800-7113
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Pagina: 1