Toon posts:

w98 geheugen vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat het totaal geen nut heeft om bijvoorbeeld 512 mb geheugen in je systeem te hebben als je w98SE draait?

Want die zou alleen maar 128 mb maximaal pakken??

Ik ben benieuwd naar de reacties

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
98 zelf maakt maar tot 128 gebruik, maar als je een programma, bijvoorbeeld photoshop gebruikt, kan die wel tot 512 standaard geloof ik, daarna moet je een bestandje aanpassen omdat windows anders erg vreemd kan gaan doen :)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
ik d8 dat die 512mb bug alleen voor Windows ME goldt, maar ik kan het fout hebben

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:27 schreef Dreamstar het volgende:
ik d8 dat die 512mb bug alleen voor Windows ME goldt, maar ik kan het fout hebben
zeker win98 ook naar mijn weten

Verwijderd

Ik heb ooit een test gelezen en daaruit bleek dat de wat 'oudere' besturingsystemen van de 264 MB alleen maar langzamer worden doordat ze dus niet goed met geheugen om kunnen springen. Maar volgens mij pakt win98 zoveel geheugen als je erin propt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je zoveel geheugen in je computer gaat gooien, raad ik je 2k of Xp er echt bij aan, of Linux, maar oke, ik denk nie dat je Linux wil gaan draaien :)
Op maandag 27 mei 2002 22:29 schreef Wiebra het volgende:
..... Maar volgens mij pakt win98 zoveel geheugen als je erin propt.
ja, goed gezegt je 512Mb is ook helemaal vol, en win98 is traag als wat ;)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Jaartje geleden ofzo had ik er last van dat Linux niet meer dan 64MB herkende! Had er wel 128 inzitten.

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:27 schreef Dreamstar het volgende:
In Windows ME zaten wel meer bugs wat betreft geheugen >:) Geheugenlekken waren niet zeldzaaam :9

Verwijderd

windows 98 en me
zijn het snels met 384mb werk geheugen
en dat is dus getest meer worden ze langzamer en met 512mb loopt het steets vast

Verwijderd

hmz :( heb dus net 512 DDR bijgekocht voor mun win98 bak en ik heb hekel aan XP |:(

Verwijderd

Trekt Win2k zoveel geheugen als je erin hebt zitten eigenlijk???

Verwijderd

2k kan gigabytes aan kwa RAM

Verwijderd

windows 2000 kan beter met zijn geheugen om gaan dan windows xp

en daar ben ik zelf achter gekomen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
[search=windows 98 512MB], ook al een erg veel besproken onderwerp waar niks nieuws over te melden valt (ook niet gek als je ziet hoe oud Win98 wel niet is).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.