Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 11:09:
[...]
Ik beweer helemaal niet dat dit probleem binnenshuis ligt. Ik leg de oorzaak altijd eerst bij de klant binnenshuis als hij met een probleem komt wat voor het EERST gemeld wordt. Lijkt me logisch niet
Als we het andersom zouden doen is het einde zoek uiteraard. Telefonisch contact is nog altijd ff een heel andere kijk op de zaken dan wanneer je bij de klant zelf kunt kijken wat er aan de hand is/kan zijn.
Ik krijg ook niet alle problemen voorgeschoteld. Ik ben namelijk niet de enigste medewerker. Jij zegt "doe er wat aan" Met andere woorden ik doe er geen bal mee

Als ik een soortgelijk probleem zou hebben zou ik het ook fijn vinden als er wat aan gedaan zou worden.
Maar Enforcer er wordt al wat aan gedaan hoor. Het probleem is gezien door netwerkbeheer. Versterkers in die wijk zullen worden nagekeken op vocht of corrosie. Kasten zijn helaas niet helemaal waterdicht. En na lange tijd kunnen zulke problemen ontstaan.
En als je 't niet erg vind ga ik nu weer verder slapen want zo verdien ik m'n geld namelijk

Even voor ik verder ga.. Softice, ben jij degene die me vandaag over de telefoon vertelde dat het probleem opgelost was (als 't goed is) en je het wel op tweakers zou horen wanneer het niet goed was?

Ik lig nog steeds in een deuk hier. Maar ok dat terzijde.
Maar ok, ik zal wat nog meer chello verhaaltjes verkondigen..
Het probleem bij de klant binnenshuis leggen? Uiteraard... Maar doe je dat na een maand nog steeds? Ook wanneer alles al vervangen is? Kom op..
Jullie vinden het toch niet gek als een klant belt met dit probleem dat dan niet gelijk maar besloten wordt om een kudde monteurs aan te gaan zitten sturen. Mijn aanpak is altijd bij de klant binnenshuis gaan zoeken. Er kan gewoon niks uitgesloten worden.
Nee ok, maar ik heb chello zelfs een keer gezegd dat ik geen monteur aan de deur wilde. Op dat moment was namelijk alles hier al vervangen en was er al een monteur langsgeweest die het probleem zou bekijken en het niet vond. Vervolgens ga ik bellen met het bovenstaand verhaal +- en de reactie is... Oh, ik denk dat ik maar een monteur langs ga sturen. Op mijn advies heeft hij dat niet gedaan.. "Hij vindt toch niks lijkt me meneer?" - Nee daar heeft u denk ik wel gelijk in.. Euhhm, even denken hoor.. Heeft u een momentje?..
Maar Enforcer er wordt al wat aan gedaan hoor."
"Al"

Ga maar eens na hoevaak wij klanten krijgen met packetloss waarvan dan blijkt na goed doorvragen dat ze het modem verhuist hebben omdat het dan dichter bij de computer staat Niet te vergeten hoeveel klanten er zelf gaan rotzooien met hun aansluiting. Rotte coax en verkeerde verdelers of versterker gebruiken.
Gelukkig duurt het dan slechts 1,5 maand en 15 telefoontjes eer dat chello erachter is dat ik niet slap uit mijn nek lul en niet aan de bekabeling/het modem heb geprutst

Ik begrijp wel dat er frustraties zijn als het allemaal zo langdraderig wordt. Maar vergeet niet dat er wel mensen werken die hun beste beentje voor zetten om serieus met zulke problemen om te gaan.
Uiteraard, en ik ben ook altijd tegen ieder persoon die me weer opnieuw om al die gegevens ging vragen uiterst beleefd geweest. Ook diep onder de indruk wanneer een mevrouwtje zegt dat dat niet door de beugel kan dat ik tot 4 keer toe niet teruggebeld wordt... (om me dan vervolgens zelf ook niet terug te bellen en op vakantie te gaan..)..
Daarbij komt dat 3 collega's mij vertelden dat ze ziek was, terwijl dat dus niet zo bleek.
Softice... Ik ben van de +- 7 keer dat mij beloofd is teruggebeld te worden, door 2 personen teruggebeld. Dat betekent minimaal 5x niet, waaronder 1x door een teamleider. Daarnaast ben ik nog een keer gebeld door iemand die ik helemaal niet aan de lijn wou. Dat was op de dag dat de teamleider mij zou bellen. Hij vroeg om info, wist me niets te vertellen en wou het probleem doorsturen. Ik vond het best, maar dat was al tig keer gedaan en ik wou toch door die teamleider gebeld worden (zoals afgesproken). Ok, is goed, krijg ik dan te horen. Om vervolgens niet teruggebeld te worden en dan zelf te moeten bellen.
Dan krijg ik een persoon aan de lijn, aardige gozer, die de teamleider benadert. Dan krijgt hij te horen van de teamleider "dat hij aantekeningen heeft gemaakt en het probleem bekeken heeft" .. Is deze teamleider dan te beroerd om mij te bellen? Wat waren het voor aantekeningen? Joost mag het weten...
Overigens laat de teamleider in dit geval die gozer het vuile werk gewoon opknappen. Ik kan niet geholpen worden. Beloftes zijn niet nagekomen. Uitzicht op een oplossing is er niet en de teamleider zegt tegen die jongen iets als.. "Ohja, shit.. euhm, och zeg maar tegen 'm dat ik ernaar gekeken heb en wat aantekeningen heb gemaakt en dat ie het nog wel hoort." Dat is toch ronduit schandalig?
Gelukkig was die jongen zelf ook geinteresseerd in het probleem en sindsdien is het eindelijk in iets vlotter tempo gegaan.
Al met al, neem het me niet kwalijk wanneer ik op dit moment geen hoge hoed op heb van de chello helpdesk... Welterusten...
PS. Mocht je de persoon zijn die ik denk dat je bent... Dan zal dit je iets zeggen..
Thanks fly out to [...] ... De enige 2 die mij beloofd hebben om terug te bellen en het ook daadwerkelijk gedaan hebben...
Ik wacht je reactie wel af..
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 02-09-2002 19:46
. Reden: namen edit ]