THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
ik wel meer: specs, een foto van het apparaat zelf
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
die zijn er dus niet
ik heb wel gezocht, maar geen info.Op maandag 27 mei 2002 22:16 schreef GuidoHuis het volgende:
die zijn er dus niet
wel de semiere info van de dixons:
auto flitser
usb aansluiting
8mb compact flash
resolutie 640x480
incl software en kabel en batterij.
ik kan er zo geen oordeel over geven.
bijvoorbeeld: wie zijn lens... canon oid?
dus het is niks?
...leuk voor een foto voor internet...
maar voor iemand die ze wil laten afdrukken en leuke mp3 speler wilt is het niks?
het is jammer dat er geen specs zijn, want kan er wel meer dan 8 mb in? 8mb is een beetje te weinig voor een leuk muziekje onderweg...
en dat er niks op het internet te vinden is, zegt naar mijn weten al genoeg.
maar goed het is voor mijn zusje en ik wil niet dat ze een miskoop doet en omdat ik nog nooit van dit merk had gehoord hoopte ik dat jullie mijn wat wijzer konden maken...
...leuk voor een foto voor internet...
maar voor iemand die ze wil laten afdrukken en leuke mp3 speler wilt is het niks?
het is jammer dat er geen specs zijn, want kan er wel meer dan 8 mb in? 8mb is een beetje te weinig voor een leuk muziekje onderweg...
en dat er niks op het internet te vinden is, zegt naar mijn weten al genoeg.
maar goed het is voor mijn zusje en ik wil niet dat ze een miskoop doet en omdat ik nog nooit van dit merk had gehoord hoopte ik dat jullie mijn wat wijzer konden maken...
als je dit ding wil gebruiken als camera zul je snel spijt krijgen van de aankoop denk ik...
zal dezelfde kwaliteit hebben als de beruchte trust camera's en is dus op zich leuk voor kleine fotootjes voor internet enzo, maar meer niet...
een mp3-speler met 8 mb is ook wel erg mager (2 liedjes)
ik zou zeggen, doe er iets bij en koop een fuji 1300 of A101..
zal dezelfde kwaliteit hebben als de beruchte trust camera's en is dus op zich leuk voor kleine fotootjes voor internet enzo, maar meer niet...
een mp3-speler met 8 mb is ook wel erg mager (2 liedjes)
ik zou zeggen, doe er iets bij en koop een fuji 1300 of A101..
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Niet doen, is gewoon webcam met MP3 functionaliteit...
En als je er meer geheugen in moet zetten voor MP3 ben je veel geld extra kwijt. Koop OF een mp3-speler OF een digitale camera (en die kun je pas serieus nemen VANAF minimaal 2 a 3 keer zo duur)
En als je er meer geheugen in moet zetten voor MP3 ben je veel geld extra kwijt. Koop OF een mp3-speler OF een digitale camera (en die kun je pas serieus nemen VANAF minimaal 2 a 3 keer zo duur)
Helaas is de camera voorlopig uit de handel genomen.
Er is een probleem met de geheugenkaartjes en QWARE kan dat niet op tijd oplossen met kopers van deze camera.
Binnenkort gaan ze terug naar hoofdkantoor, dus je zult hem niet kunnen kopen meer.
Er is een probleem met de geheugenkaartjes en QWARE kan dat niet op tijd oplossen met kopers van deze camera.
Binnenkort gaan ze terug naar hoofdkantoor, dus je zult hem niet kunnen kopen meer.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Pagina: 1