Bij ons zijn met die paniek destijds over de hoge uitval bij IBM DTLA 307030 (75 GXP) in alle kritieke systemen de 75GXP's vervangen.
Nu zit ik hier met 3 van die dingen die ik een nieuw leven wil geven in een minder kritieke omgeving. Het probleem is dat er zoveel onduidelijkheid is over welke drives nou de echte risico gevallen zijn.
Als je de oude topics hier leest zegt de één dat je Thailand moet hebben, de ander zegt dat juist de Hongaarse de goede zijn. Soms wordt er gezegd dat je December 2000 als productiedatum moet mijden, soms worden er juist andere maanden genoemd.
Ook Storagereview schept geen duidelijkheid.
Kan iemand mij vertellen welk van de drives het risicovolst is en welke het veiligst?
Het zijn alledrie IBM DTLA 307030 75 GXP 30GB schijven.
Drive1:
Land: Hungary
Maand: December 2000
Serienr: YKJE8791
Drive2:
Land: Thailand
Maand: September 2000
Serienr: YKLC0640
Drive3:
Serienr: YKLN1705
Bedankt alvast.
Nu zit ik hier met 3 van die dingen die ik een nieuw leven wil geven in een minder kritieke omgeving. Het probleem is dat er zoveel onduidelijkheid is over welke drives nou de echte risico gevallen zijn.
Als je de oude topics hier leest zegt de één dat je Thailand moet hebben, de ander zegt dat juist de Hongaarse de goede zijn. Soms wordt er gezegd dat je December 2000 als productiedatum moet mijden, soms worden er juist andere maanden genoemd.
Ook Storagereview schept geen duidelijkheid.
Kan iemand mij vertellen welk van de drives het risicovolst is en welke het veiligst?
Het zijn alledrie IBM DTLA 307030 75 GXP 30GB schijven.
Drive1:
Land: Hungary
Maand: December 2000
Serienr: YKJE8791
Drive2:
Serienr: YKLC0640
Drive3:
Serienr: YKLN1705