Toon posts:

[ HardWare ] Upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedendag
ik ben een jongen van 14 jaar
en ik heb nu een :
celeron 500 mhz
128 mb ram
nvidia geforce 2mx/mx 400 32 mb
ik vind dit te matig om games mee te spelen !
mijn vader deus niet
ik had nu een vraagje
ik wil graag :
een nieuwe voeding :
Silent Systems ATX Voeding (250 watt) = 55.00
meer geheugen :
Kingston Dimm, 128Mb SDram PC133, ongebufferd = 36.00
nieuwe proccesor :
Intel Celeron 1.1Ghz, 100Mhz, S-370, 256Kb, Box = 100.00
erin gaan zetten
zodat ik toch weer een beetje redelijk kan gamen !
nu de vraag :
vinden jullie die prijzen voor wat ik krijg een goede prijs?
(alles in nieuwstaat uit de winkel)
nog een vraag is :
is zoiets moeilijk in te bouwen ? en hoelang ben je er mee bezig !
nog een vraag is :
zou mijn vader dit kunnen merken ( niet dat hij ziet dat ik het inbouw ofzo ) maar gewoon als hij erop zit
ik ga dit namelijk allemaal stiekem doen
en hoe ik aan het geld komt mag mijn vader dus ook niet weten
als jullie mijn vragen zouden willen beantwoorden
graag ! alvast bedankt

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 17:03
Ten eerste, leer eens ff normaal typen aub. Voor veel mensen is dit storend. ;) Ten tweede is hier een speciaal upgrade topic voor. Verder vind ik het lame om de computer van je vader zonder zijn toestemming te veranderen. Waarom moet je zo stiekum doen. In goed overleg bereik je echt het meeste. Als je vader er achter komt dat je het zonder toestemming hebt gedaan krijg je waarschijnlijk meer problemen als dat je het in overleg probeert op te lossen. Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 21:54 schreef M v Akkeren het volgende:
Ten eerste, leer eens ff normaal typen aub. Voor veel mensen is dit storend. ;) Ten tweede is hier een speciaal upgrade topic voor. Verder vind ik het lame om de computer van je vader zonder zijn toestemming te veranderen. Waarom moet je zo stiekum doen. In goed overleg bereik je echt het meeste. Als je vader er achter komt dat je het zonder toestemming hebt gedaan krijg je waarschijnlijk meer problemen als dat je het in overleg probeert op te lossen. Succes ermee.
het is mijn eigen pc
maar ons pa zit der wel eens op
als die van hem in gebruik is
bedoel je normaal typen zonder die:
------------------
of de spelfouten
spelfouten kan ik namelijk niks aan doen
ben dyslextisch
dat upgrade topic .....waar staat dat ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zou zeggen 'welkom op GoT' als ik je verhaal lees, maar dan zie ik 824 posts :?

Als je hier wat langer rondhangt zou je mogen weten dat er een heel mooie 'Wat hieraan te upgraden' topic:

[topic=505074/1/50]

Wat ik niet zo 1-2-3 snap is waar je als 14-jarige het geld vandaan haalt als je vader er niets van mag weten. Ik kon destijds niet zomaar €200 uit m'n mouw schudden.

Maarja, of hij het merkt, RAM en CPU hoogstwaarschijnlijk niet, voeding ook niet.

Maar wat ik me afvraag is of je mobo die 1.1GHz 256K cache Celly slikt. Dat is namelijk een FC-PGA2 Tuluatin core, en ik ken geen mobo die dat aankan die ook een PPGA Mendocino celeron slikt.
Oftewel je zult moeten kloten met convertors als het al helemaal mogelijk is op dit mobo- het kan een LX/EX chipset hebben, en dan kun je het schudden.

Oslik blyat! Oslik!

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 21:56 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

het is mijn eigen pc
maar ons pa zit der wel eens op
als die van hem in gebruik is
bedoel je normaal typen zonder die:
------------------
of de spelfouten
spelfouten kan ik namelijk niks aan doen
ben dyslextisch
Ik had het over die ------ die spelfouten zijn overkomelijk, er lopen meer mensen op aarde rond met dyslexie, daar kun jij idd niets aan doen. Als het je eigen pc is, waarom dan zo geheimzinnig? Het is jouw pc, dus waarom zou je niet zelf een upgrade mogen doen? Ik zoek zo ff een linkje voor je naar het upgrade topic.

edit:
Dion_b was me voor met de link. ;)

[edit2] Over die prijzen die je noemt: kijk even in de pricewatch: www.tweakers.net/pricewatch.dsp Hier staan de meeste online shops met hun prijzen vergeleken en dan kun je zien of je prijzen een beetje kloppen. Succes ermee :)

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Moet zeggen dat ik het best overzichtelijk vind :)

Maar idd gewoon in overleg, misschien is je vader wel bereid de kosten te delen.

En kijk eerst goed of je mobo wel een 1,1 ghz ondersteunt!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 21:58 schreef dion_b het volgende:
Ik zou zeggen 'welkom op GoT' als ik je verhaal lees, maar dan zie ik 824 posts :?

Als je hier wat langer rondhangt zou je mogen weten dat er een heel mooie 'Wat hieraan te upgraden' topic:

[topic=505074/1/50]

Wat ik niet zo 1-2-3 snap is waar je als 14-jarige het geld vandaan haalt als je vader er niets van mag weten. Ik kon destijds niet zomaar €200 uit m'n mouw schudden.

Maarja, of hij het merkt, RAM en CPU hoogstwaarschijnlijk niet, voeding ook niet.

Maar wat ik me afvraag is of je mobo die 1.1GHz 256K cache Celly slikt. Dat is namelijk een FC-PGA2 Tuluatin core, en ik ken geen mobo die dat aankan die ook een PPGA Mendocino celeron slikt.
Oftewel je zult moeten kloten met convertors als het al helemaal mogelijk is op dit mobo- het kan een LX/EX chipset hebben, en dan kun je het schudden.
euhh ja zit al een tijdje op got
maar met die strepen vind ik fijner lezen !
dus ik dacht misschien : ACH LAAT MAAR WAT IK DACHT
14 jarige komen aan zo veel geld door : ja illegaal
maar dat doet er niet toe !
vraag me gewoon af of het zin heeft snap u !
en wat raadt u dan aan om te kopen ?

Verwijderd

Geen disrespect, maar

Wat zijn er veel dyslectische mensen op de fora! Meer dan gemiddeld lijkt me..

Maar goe, ontopic

Ik denk echt neit dat je zomaar stiekem dingen moet doen achter je vaders rug om. Stel dat het fout gaat met het installeren (je lijkt me nu niet echt DE inbouwexpert ;) ) Wat doe je dan?

Ik heb ook wel de nodige gezeik vroeger gehad, hahaha. Alhoewel, soms moet je lef hebben...

Maar goed, ik vind die voeding een beetje weinig in wattage, vooral als je later misschien nog meer wilt doen/erin wilt hangen.

Prijzen vergelijken kun je altijd via de pricewatch...dusse..

En waarom haal je niet meteen 256 MB of meer? Dat 128 is bar weinig aan upgrade... En je hebt echt geen bekend merk nodig, want al het geheugen is wel redelijk en met garantie. Of je moet zwaar aan het overclocken slaan of cas2 willen.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 27 mei 2002 22:03 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

euhh ja zit al een tijdje op got
maar met die strepen vind ik fijner lezen !
dus ik dacht misschien : ACH LAAT MAAR WAT IK DACHT
14 jarige komen aan zo veel geld door : ja illegaal
maar dat doet er niet toe !
vraag me gewoon af of het zin heeft snap u !
en wat raadt u dan aan om te kopen ?
Nou, post dan ff wat voor mobo je hebt, dan zien we wel wat kan of niet kan. Als je niet het type mobo kent, post dan wat je wel weet (als het een merkPC is het merk en modelnr)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 22:03 schreef ajay het volgende:
Geen disrespect, maar

Wat zijn er veel dyslectische mensen op de fora! Meer dan gemiddeld lijkt me..

Maar goe, ontopic

Ik denk echt neit dat je zomaar stiekem dingen moet doen achter je vaders rug om. Stel dat het fout gaat met het installeren (je lijkt me nu niet echt DE inbouwexpert ;) ) Wat doe je dan?

Ik heb ook wel de nodige gezeik vroeger gehad, hahaha. Alhoewel, soms moet je lef hebben...

Maar goed, ik vind die voeding een beetje weinig in wattage, vooral als je later misschien nog meer wilt doen/erin wilt hangen.

Prijzen vergelijken kun je altijd via de pricewatch...dusse..

En waarom haal je niet meteen 256 MB of meer? Dat 128 is bar weinig aan upgrade... En je hebt echt geen bekend merk nodig, want al het geheugen is wel redelijk en met garantie. Of je moet zwaar aan het overclocken slaan of cas2 willen.
ik heb van me zelf al 128 mb ram
dus als ik er 128 mb ram bij zet heb ik 256 mb ram
leek me toch wel genoeg
hoe kan ik er achter komen of mijn mobo dat aan kan ?
heb er 1tje met een viachipset dat ik weet

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 22:06 schreef dion_b het volgende:

[..]

Nou, post dan ff wat voor mobo je hebt, dan zien we wel wat kan of niet kan. Als je niet het type mobo kent, post dan wat je wel weet (als het een merkPC is het merk en modelnr)
ik zal ff sisoft donwloaden en dan alles overschrijven eventjes gedult-> klaar met downen . nu ff overschirjven

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 20:35

Scatman_II

R9500 Pro >:)

mjah...

Het "inelkaar zetten" hiervan is niet zo moeilijk...

De cpu erop zetten zal je de meeste moeite kosten, maar dat hangt er ook weer vanaf of er een Slot A of een Slot 1 cpu voet op zit :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 22:03 schreef ajay het volgende:
knip
Idd, gewoon voor 256mb erbij gaan, dat merk je zeer zeker. Verder is die 250 watt voeding niet van invloed op de prestaties van je systeem. Alleen de voeding die je op het oog hebt is in mijn opinie erg zwak, 250 watt is niets meer tegenwoordig. Ik weet niet precies wat voor moederbord je hebt, maar ik denk dat je maximaal een 800 of 900mhz er op kan zetten. Het moederbord zal waarschijnlijk geen andere processors ondersteunen wat dion_b ook al vertelde. Verder kun je eventueel je videokaart upgraden. Er zijn genoeg betere videokaarten voor een lage prijs te koop. Als je de processor en je voeding laat zitten kun je voor dat geld een geforce 2 ti kopen of 2de hands een geforce 3 ti200. Bijvoorbeeld deze kaart: http://www.tweakers.net/aanbod/50455 Ik hoop dat je er wat aan hebt, met een nieuwe videokaart en wat extra geheugen kom je een heel eind denk ik. :)

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:11 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]

Idd, gewoon voor 256mb erbij gaan, dat merk je zeer zeker. Verder is die 250 watt voeding niet van invloed op de prestaties van je systeem. Alleen de voeding die je op het oog hebt is in mijn opinie erg zwak, 250 watt is niets meer tegenwoordig. Ik weet niet precies wat voor moederbord je hebt, maar ik denk dat je maximaal een 800 of 900mhz er op kan zetten. Het moederbord zal waarschijnlijk geen andere processors ondersteunen wat dion_b ook al vertelde. Verder kun je eventueel je videokaart upgraden. Er zijn genoeg betere videokaarten voor een lage prijs te koop. Als je de processor en je voeding laat zitten kun je voor dat geld een geforce 2 ti kopen of 2de hands een geforce 3 ti200. Bijvoorbeeld deze kaart: http://www.tweakers.net/aanbod/50455 Ik hoop dat je er wat aan hebt, met een nieuwe videokaart en wat extra geheugen kom je een heel eind denk ik. :)
He Potver, mijn verhaal staan knippen he! :( :P

Maar goed... Ik ben het niet helemaal met je eens. Als hij toch geen veeel snellere proc. kan krijgen, dan heeft hij ook niet veel aan een betere videokaart. Vergeet niet dat die dinegn scalen en vanaf 1 Gig echt verschillen laten zien. Plus ik denk dat de € € € ook wel harder uit zijn zak vliegen ;)

Ik hoop voor de rest wel dat je HD een beetje lekker snel is en groot genoeg. Ik ga ervanuit topicstarter, dat je je comp voor de rest wel getweaked hebt? Dus DMA, bios update, Win getweaked enzo?

Hopen dat je MoBo het voor de rest wel trekt idd... suc6

Verwijderd

ten eerst wat voor moederbord heb je nu ??
heb je een intel bx of een intel lx?
een vi chip of een anderen
in elke geval moet jouw bord die je nu heb 100mhz ondersteuen

als je een intel lx heb vergeet die celly 1.1g maar

verder heb je een bx bord vergeet die celly 1.1g ook maar

de celly 1,1g met 256kb zal niet werken op jouw bord
omdat een proc is van een nieuwe versie

welke jij moet hebben is een celly die 128kb heeft inplaats van 256kb

verder veel succes hier op got

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 27 mei 2002 22:08 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

ik zal ff sisoft donwloaden en dan alles overschrijven eventjes gedult-> klaar met downen . nu ff overschirjven
Um, SiSoft is een leuke tool, maar ik zou het zeker niet voor iets als dit vertrouwen. Gewoon openrukken die kast :9

Vertel wat je nu al weet- waar komt die PC vandaan etc...

Oslik blyat! Oslik!

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 22:17 schreef ajay het volgende:

[..]

Nou knip ik je verhaal weer. :P

Vergeet niet dat die dinegn scalen en vanaf 1 Gig echt verschillen laten zien. Plus ik denk dat de € € € ook wel harder uit zijn zak vliegen ;)
Hier ben ik het mee eens, maar als hij nog een snellere proc wil hebben voor z'n pc dan mag hij wel goed opletten aangezien er nog maar weinig 128kb celly's te koop zijn in de shops. Hij zal daarom denk ik al snel uitkomen bij 2e hands procs. Ik zal eens op zoek gaan naar 128kb celly's. :)

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 22:23 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/19268 --> celly 900 boxed
http://www.tweakers.net/pricewatch/25011 --> celly 1.0ghz tray
http://www.tweakers.net/pricewatch/19941 --> celly 1.1ghz boxed

Allemaal 128kb maar of ze gaan passen vraag ik me af. Mobo zal waarschijnlijk iig een biosupdate nodig hebben.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog niks getweakt ben daar niet zo in
en zo niet weten hoe ( als iemand mij daar mee zou willen helpen graag ) msn = xzibit_roy@hotmail.com
dit zijn mijn preciese systeem eisen :
-----------------------------------------------------------
systeem mainboard :
manu :MICRO-STAR INTERNATIONAAL CO,,LD
model : MS-6163
Version : 1.X
ChipSet : VIA VT82C693 Apollo Pro Plus Chipset
Proccesor :
Model : Intel(R) Celeron
Speed : 501 Mhz
Performace Rating :PR601
L2 on-board Cache : 128 KB ECC synchronous write-back
Video Adapter :
Model : NVIDIA GeForce 2 MX
Totaal Memory : 32 MB (32MB VIDEO)(64MB AGP)
Texture memory : 96 MB
Hardware revision : 161
( sorry voor de strepen , maar is nu wel duidelijker )
en denken jullie dat het nu nog verstandig is.
of echt gaan voor meer geheugen en geforce 3 ofzo ?

ps : kennen jullie die pc's die 2 jaar geleden kon kopen bij vobis ? voor zoveel gulden per dag en dat voor 3 jaar lang ! zo 1 s het dus ( je kreeg er ook onbeperkt internet bij...das later trug gezet naar 2 uur per dag ..en later helemaal niks meer )

• M v Akkeren
Je moederbord zal volgens mij naar een aantal updates gewoon snellere processors ondersteunen. Ik zie op een aantal sites mensen met een 800mhz op dit zelfde board, dus dat moet lukken. Ik denk dat het niet moeilijk moet zijn om je bios te updaten. Probeer dat eerst eens, en als dat gelukt is kun je op zoek gaan naar een nieuwe processor.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 22:38 schreef M v Akkeren het volgende:
Je moederbord zal volgens mij naar een aantal updates gewoon snellere processors ondersteunen. Ik zie op een aantal sites mensen met een 800mhz op dit zelfde board, dus dat moet lukken. Ik denk dat het niet moeilijk moet zijn om je bios te updaten. Probeer dat eerst eens, en als dat gelukt is kun je op zoek gaan naar een nieuwe processor.
kijk het leuke is
ik heb geen balle verstand van tweake of upgrade
en dus ook echt niet
meer van DivX Warez en dat soort dingen !
dus als iemand mij daar in zou willen helpen

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:29 schreef roy-2001 het volgende:
en zo niet weten hoe ( als iemand mij daar mee zou willen helpen graag ) msn = xzibit_roy@hotmail.com
systeem mainboard :
Proccesor :
Video Adapter :

ps : kennen jullie die pc's die 2 jaar geleden kon kopen bij vobis ? voor zoveel gulden per dag en dat voor 3 jaar lang ! zo 1 s het dus ( je kreeg er ook onbeperkt internet bij...das later trug gezet naar 2 uur per dag ..en later helemaal niks meer )
Sorry, maar je mobo zegt mij niks. Een medetweakert kan je misschien daar mee helpen..

Nee, haal geen GF3. Tenminste niet met deze config. Nogmaals, je haalt er niet uit wat erin zit. Je haalt met je huidige proc al niet alles uit je GF MX.

Cursus tweaken? tja... Welk OS heb je? dl tweakui en gebruik die, zet je kleuren terug naar 16 bit, vaste swapfile, defragmenteer je hd vaak, kijk of je dma is aangevinkt, zet onzin uit zoals die taakplanner van MS, check je registry voor onnodige keys, kijk of je hd wel op ata66 of 100 staat. Altijd HD en CDrom op aparte idepoorten...

Staat dit niet ergens allemaal? Tips & tricks enzo?

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 22:40 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

kijk het leuke is
ik heb geen balle verstand van tweake of upgrade
en dus ook echt niet
meer van DivX Warez en dat soort dingen !
dus als iemand mij daar in zou willen helpen
Ooh, dit zie ik nu pas. W8 even, ik zoek even een beschrijving voor je. Heb je trouwens geen boekje van je moederbord? Dat zou helemaal makkelijk zijn, aangezien er meestal achterin staat hoe je je bios moet flashen.

edit:
http://www.msi.com.tw/support/techexpress/tech_column/article/upgradebios.htm hier is een beschrijving van MSI over het updaten van je bios. Nou denk ik dat als je al last hebt van dyslexie, dat engels ook niet je sterkste vak zal zijn. Ik zal daarom zo even het stukje voor je vertalen.
:Y)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ga even aan klote
hou jullie op de hoogte

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 22:44 schreef M v Akkeren het volgende:
<knip> >:)

Nou denk ik dat als je al last hebt van dyslexie, dat engels ook niet je sterkste vak zal zijn. Ik zal daarom zo even het stukje voor je vertalen.[/edit] :Y)
HAHAHA, sorry... dyslectisch en engels? problemen? hmm..
Maar goed, zo moeilijk is het flashen van een mobo niet. Alleen het moet wel stap voor stap gaan en het beste is om via een bootflop dit te doen. Just in case. En vooral de eerste keer...

O, wat ook wel belangrijk lijkt is om viadrivers te instaleren. Ik meen dat die ook werken op dit MoBo? van Akkeren? Wat denk jij?

offtopic:
1-2tje? hahaha wat zijn we weer eens hulpvaardig

• M v Akkeren
Op maandag 27 mei 2002 22:52 schreef ajay het volgende:

[..]

HAHAHA, sorry... dyslectisch en engels? problemen? hmm..
Maar goed, zo moeilijk is het flashen van een mobo niet. Alleen het moet wel stap voor stap gaan en het beste is om via een bootflop dit te doen. Just in case. En vooral de eerste keer...

O, wat ook wel belangrijk lijkt is om viadrivers te instaleren. Ik meen dat die ook werken op dit MoBo? van Akkeren? Wat denk jij?

offtopic:
1-2tje? hahaha wat zijn we weer eens hulpvaardig
LOL :D jah. ik heb het even vertaald:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Zoek op deze website naar de bios die je nodig hebt. 

Nou, dat heb ik voor je gedaan: 
http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6163+V2.0

Maak een floppy bootable door via Start --> uitvoeren --> format a:/S

Open het zip bestand met de bios files en extract ze naar je floppy.

Kijk even hoe het exe bestandje heet wat in die zip-file zit. 
Schrijf dit even op. 

Doe dan de floppy in je floppy drive en start je pc 
opnieuw op. 
Je pc is nu in dos modus. 

Typ awdfl met daarachter de naam van dat exe bestandje.

Nu start awardflash en moet je de instructies 
volgen die gegeven worden.

Als alles goed is is daarna je bios 
ge-update.

De via 4in1 driver kun je proberen, maar ik denk niet dat het in zijn geval echt veel effect zal hebben. De performance zal er niet zodanig op vooruit gaan dat hij zn spellen nu ineens beter kan spelen. Ik hoop dat het zo lukt. :)

[edit] Oops lay-out verneukerij. :+

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen
hartstikke bedankt
ga nog ff verder met klote aan mijn pc
misschien helpt dit allemaal
bedankt

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 27 mei 2002 22:29 schreef roy-2001 het volgende:
systeem mainboard :
Proccesor :
Video Adapter :
Kijk, da's nou wat ik bedoel met Sandra niet vertrouwen- volgens Sandra is dit een 6163, maar het is een 6163VA. Dat scheelt nogal- Intel i400BX vs. Via ApolloPro133

Jammer dat het geen BX is, maar het heeft wat je nodig hebt:

Slot1, dus met een convertor kan zowat alles erop.
133MHz FSB support
AGP 4x (zelf nooit het nut gezien, maar ik ben ook geen die-hard gamer).

Mijn advies:
Ga naar de lokale 2e hands PC boer. Koop een Slot1->FC-PGA convertor (LET OP: NIET PPGA :o ), kosten €2.50.
Kijk dan ff hier:
[topic=446021/1/50]

Doe die mod op de convertor kaart, haal dan de Tuluatin FC-PGA2 1.1Ghz.

Haal vervolgens extra RAM. Ik zie niet in waarom je per se 384MB en niet 256MB moet hebben, als je gewoon gamet merk je geen worst van RAM boven de 256MB, dat merk je bij veel applications tegelijk open of monsterbewerkingen in Fotosoep enzo.

Laat die voeding voor wat het is- en kijk dan wat je systeem doet. Ik denk dat VGA kaart upgrade daarna zou kunnen, of anders een snellere HDD (Vobis bak=gegarandeerd trage 5400RPM HDD), een snelle 7200RPM zou opstarttijden en levels laden enzo aanmerkelijk versnellen. Maar met wat je daar beschrijft is de CPU duidelijk de bottleneck, doe daar wat aan.

Als je geen zin hebt om de risico te nemen van de Tuluatin mod: gewoon de snelste Coppermine nemen die je kunt vinden. Let op dat 1000MHz@133MHz FSB sneller is dan 1100MHz@100MHz FSB.

edit:
Hier is de nieuwste BIOS, maar het is 2 jaar oud, dus veel schiet je er niet mee op:
http://www.msi.com.tw/php/upload/bios_files/w6199vav351.exe

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als videokaart zou je kunnen denken aan een Gefoce 2 GTS. nu leuk in de aanbieding bij alternate, en dat ding draait geweldig.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 07:43 schreef Terw_Dan het volgende:
als videokaart zou je kunnen denken aan een Gefoce 2 GTS. nu leuk in de aanbieding bij alternate, en dat ding draait geweldig.
hmm, neem liever een goedkope 4 MX. Eigenlijk is dat een GS 2, maar dan sneller :P
Pagina: 1