Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Dat er iemand heeft gekeken van internet of er op die betreffende poort iets open stond.
Maar niks ergs aan hoor niet druk om maken.
Je kan het allicht melden bij de provider van diegene
Laat maar tis die gratis italiaanse provider
r-pa048-5a208.tin.it [62.211.248.208]
Maar niks ergs aan hoor niet druk om maken.
Je kan het allicht melden bij de provider van diegene
Laat maar tis die gratis italiaanse provider
r-pa048-5a208.tin.it [62.211.248.208]
Waarom moet ik het er bij laten ??? je bedoelt zeker dat het een dynamisch ip-adres is.
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
nee dan had hij/zij niet naar binnen gekunt...
diegene was gewoon aan het kijken of er bij jou een trojan aanwezig was.
je mag ze ook door laten hoor ...
pas als je firewall aangeeft dat er een programma naar buiten wil wat jij niet kent dan moet je een beetje argwaan gaan krijgen.
maar ik heb laatst ook een heel stuk getypt over dat je je gewoon niet druk moet maken om gehackt te worden..
PSSSSST edit knop
diegene was gewoon aan het kijken of er bij jou een trojan aanwezig was.
je mag ze ook door laten hoor ...
pas als je firewall aangeeft dat er een programma naar buiten wil wat jij niet kent dan moet je een beetje argwaan gaan krijgen.
maar ik heb laatst ook een heel stuk getypt over dat je je gewoon niet druk moet maken om gehackt te worden..
Ja dat bedoel ik ook en het feit dat het een italiaanse provider is.Op maandag 27 mei 2002 21:56 schreef marenk_vos het volgende:
Waarom moet ik het er bij laten ??? je bedoelt zeker dat het een dynamisch ip-adres is.
PSSSSST edit knop