Toon posts:

Planet Media Group scherpt kernactiviteiten aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[b]Planet Media Group scherpt kernactiviteiten aan[/b]

Helpdeskvestigingen Arnhem en Eindhoven worden gesloten

Amersfoort, 27 mei 2002 -- Planet Media Group NV (Planet Internet & Het Net) is van plan om per 1 oktober 2002 haar helpdeskvestigingen in Arnhem en Eindhoven te sluiten. Een voorgenomen besluit hiertoe is ter advisering voorgelegd aan de Ondernemingsraad. Na sluiting van deze twee vestigingen worden alle activiteiten van Planet Media Group geconcentreerd in de hoofdvestiging in Amersfoort.
Door de sluiting van de twee vestigingen vervalt het werk van 172 medewerkers (112 fte), van wie iets minder dan de helft (81) een contract heeft voor onbepaalde tijd.

Oorzaak van deze keuze is een verdere aanscherping van de kernactiviteiten, die het ook in de toekomst mogelijk moet maken om als marktleider de hoogste kwaliteit tegen de laagste kosten te kunnen leveren aan haar klanten. Deze focus op kernactiviteiten betekent dat de meer eenvoudige, standaard helpdeskwerkzaamheden niet meer door Planet Media Group zelf zullen worden uitgevoerd. Complexere helpdeskactiviteiten zal Planet Media Group zelf behouden en uitvoeren vanuit haar Customer Contact Center in Amersfoort.

Over Planet Media Group
Planet Media Group heeft de ambitie om internet een stuctureel onderdeel te maken van het dagelijks leven. Hiertoe levert Planet Media Group internetaccess- en online communicatiediensten, contentdistributie en het vertrekpunt op het internet die het gebruik en nut optimaliseren voor de gebruiker. Planet Media Group voert de twee merken Planet Internet en Het Net.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Aha ok ...

Tjah de helpdesk is toch al slecht bij planet dus veel erger kan het niet worden. Jammer alleen van die banen die het weer moet kosten.

• anandus
  • Niet online
Tja... En?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 21:28 schreef [Airwolf] het volgende:
Aha ok ...

Tjah de helpdesk is toch al slecht bij planet dus veel erger kan het niet worden. Jammer alleen van die banen die het weer moet kosten.
Wat is slecht ??? Persoonlijk hele goede ervaringen met de helpdesk van Planet. Vergeleken met UPC en andere is Planet echt wel de beste. Anders win je niet drie keer achter elkaar de Consument Desk Award. :)

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:42 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Wat is slecht ??? Persoonlijk hele goede ervaringen met de helpdesk van Planet. Vergeleken met UPC en andere is Planet echt wel de beste. Anders win je niet drie keer achter elkaar de Consument Desk Award. :)
Nou... ervaring:
Ik kon geen pagina's meer zien.. Alles zelf al een keer geprobeerd.. etc.. Ik was wel te pingen dus verbinding niet down. Het eerste was ik tegen de vriendelijke dude van de helpdesk zeg " Ik heb Win 98 SE en communicatie heb ik ook al opnieuw geinstalleerd". (ik had nog win 98)
Reactie Helpdesk medewerker
"Welke Windowsversie heeft u" ... |:(
eerste helpdesk actie..(ik bespaar jullie het loodsen naar)
"Wilt u het vinkje voor communicatie uitvinken" |:( ;(
Nuff said

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 27 mei 2002 21:42 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Tjah :)

maar ik bedoel meer dat de helpdesk medewerkers het ook zelf echt weten dat vind ik een goeie helpdesk.
Op dinsdag 28 mei 2002 02:29 schreef Pjotr_B het volgende:

[..]

Nou... ervaring:
Ik kon geen pagina's meer zien.. Alles zelf al een keer geprobeerd.. etc.. Ik was wel te pingen dus verbinding niet down. Het eerste was ik tegen de vriendelijke dude van de helpdesk zeg " Ik heb Win 98 SE en communicatie heb ik ook al opnieuw geinstalleerd". (ik had nog win 98)
Nuff said

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 02:29 schreef Pjotr_B het volgende:

[..]

Nou... ervaring:
Nuff said
Ok dat is dan gewoon een amateurtje. Of iemand die net begonnen is. En btw. Niet alle probelemen zoals Wel verbinding geen data of knipperende lyne snc liggen bij planet. Al die problemen liggen bij KPN en dat willen mensen nog weleens vergeten. :( Planet Internet is gewoon zwaar de beste. En als je kijkt dat 20 % problemen heeft en die andere 80 % niks te zeiken heeft dan ga je toch echt twijfelen aan de kennis van de gebruiker van het product. :Z

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 10:06 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Ok dat is dan gewoon een amateurtje. Of iemand die net begonnen is. En btw. Niet alle probelemen zoals Wel verbinding geen data of knipperende lyne snc liggen bij planet. Al die problemen liggen bij KPN en dat willen mensen nog weleens vergeten. :( Planet Internet is gewoon zwaar de beste. En als je kijkt dat 20 % problemen heeft en die andere 80 % niks te zeiken heeft dan ga je toch echt twijfelen aan de kennis van de gebruiker van het product. :Z
Ik zou het wel knap vinden als men bij planet wat aan een knipperende line-sync kon doen... :D
Anyway 'mijn voorbeeld was tekenend voor mijn ervaringen met de helpdesk. Ik heb tot nu toe een keertje of vier met de helpdesk gebeld. en ondanks dat ik erg tevreden ben over het produkt planet, vind ik de helpdesk nog steeds ruk..
(Voorbeeld 2 dan maar)
De DNSsen lagen eruit.. Ik bellen ... "He jullie DNS is down"..
HD: "Nee hoor we hebben een kleine storing" Ik: "Nou ik heb gewoon verbinding en als ik het IP van de pop invul kan ik gewoon mijn mail ophalen hoor ... ".
Werkelijk gebeurd...:
"Oh... misschien moet ik dat even hier doorgeven"

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Op dinsdag 28 mei 2002 13:38 schreef Pjotr_B het volgende:
(Voorbeeld 2 dan maar)
De DNSsen lagen eruit.. Ik bellen ... "He jullie DNS is down"..
HD: "Nee hoor we hebben een kleine storing" Ik: "Nou ik heb gewoon verbinding en als ik het IP van de pop invul kan ik gewoon mijn mail ophalen hoor ... ".
Werkelijk gebeurd...:
"Oh... misschien moet ik dat even hier doorgeven"
Hehehe... heb ik ook eens gehad. Heb ik ze een mailtje gestuurd. Werd meteen op gereageerd, klopt, wordt aan gewerkt... PS: U kunt wel gebruikt maken van Uw e-mail |:(
Maar ja, da's dan niet echt irritant, wel LOL!

Wat betekent mijn avatar?

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:25
Op maandag 27 mei 2002 21:28 schreef [Airwolf] het volgende:
Aha ok ...

Dankje wel hoor, mijn baan staat op de tocht (nouja ik ben hem dus in oktober kwijt) en jij vind de helpdesk maar een simpel baantje.

Je kan inderdaad eens iemand aan de lijn krijgen die je niet goed helpt maar er zitten er meer (ik zit in eindhoven en daar bijna allemaal) die dus gewoon echt weten waar het om gaat. Als jij mij gaat zeggen dat heel de planet helpdesk slecht is heb je toch echt maar 1 keer gebelt

Tis trouwens 5 keer beste helpdesk

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1