Jongens heb een a7v en een abit kt7 raid , wil met de abit raid gaan draaien en heb daar een 2e harddisk voor nodig ..... maar dan vraag ik me tegelijkertijd ook af heb ik ssn 128 mb eigenlijk wel genoeg onder windows ME of zou ik 256 moeten gaan draaien ? heb nu in de asus 256 mb zitten maar merk eigenlijk neit echt overdreven veel verschil met 128 ..... kan aan mij liggen hoor , maar volgens mij kan je beter een nieuwe hd kopen en raid draaien dan geheugen upgraden , en hoe zien jullie 128 mb 133 mhz mem cas 2 tegenover 256 mb 100 mhz cas 3/2 ??
Verwijderd
256 is niet nodig voor spellen/w9x. maar 256 en meer is wel weer handig voor w2k en grafisch gedoe.
Krijgt dus niet meer fps met 256mb ram (ok misschien een beetje maar die 5 a 6 frames zijn geen 400 piek waard)
Krijgt dus niet meer fps met 256mb ram (ok misschien een beetje maar die 5 a 6 frames zijn geen 400 piek waard)
ik zie er toch wel degelijk voordelen in, je kan je systeem toch enigzins laten vollopen met drivers, bijprogramma's e.d., ook de cache instellingen kun je groter instellen dan bij 128 zodat prgs en spellen bijna volledig in het cache geheugen gaan staan, virtueel geheugen kan omlaag, je kan meer grote prgs tegelijk openen zonder het systeem langzamer wordt, en je ben gelijk klaar voor de nieuwere windows versies
nee, 128 mb is toch echt standaard geworden
nee, 128 mb is toch echt standaard geworden
Wat het niet zo dat Win 9X maar 128 MB kon gebruiken?
heb ik ook wel es van gehoord, bij mij in win98 se ziet ie in ieder geval de volle 256 mb, dus die zal ie dan ook wel gebruiken
Verwijderd
Ik draai ook WinME op een PIII 733, en geef ook de voorkeur aan 256 Mb. Windows zelf merkt er inderdaad niet zoveel van maar voor grafische programma's is het een verademing ( 3d studio max bv )
Pagina: 1