After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Of ik hang er een paar in serie lolOp maandag 27 mei 2002 22:46 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
je kan hem ook hoger hangen
Hmm ik ben bang dat je dan beter gewoon een echte moet nemen. Ik heb hem namelijk voor mijn server en tussen het resevoir en de proc zit dan iets van 15 cm en hij heeft weinig vermogen dit pompje.Op maandag 27 mei 2002 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
zal hij sterk genoeg zijn voor een amd xp 1700@1900+
te koelen?
ik heb dus ja gestemd
Ik raad het je af
Ik moet waarschijnlijk nog een pomp hebben, aangezien ik erover denk om zo'n Senfu waterkoelingsset te kopen om strax 2 XP1900+'s te koelen... pc-tronix verkoopt'm wel bijna compleet, behalve dus pompje
-1 "misschien" stem
die tellen toch (nog) niet meeOp maandag 27 mei 2002 23:08 schreef FragFrog het volgende:
-1 "misschien" stem
LINZZZOp maandag 27 mei 2002 23:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
er is ook een type hoger en die is maar een paar euros duurder
is dat geen betere optie?
PICZZZ
SPECZZZ
Verwijderd
Vroeger (toen ik nog jonger was) heb ik me regelmatig bezig gehouden met aquaria terraria paludaria ed.
Ik heb redelijk veel ervaring met dompelpompen en wil jullie er voor waarschuwen dat die goedkope pompjes relatief snel stuk gaan. Met E-heim en Sicce heb ik nooit problemen gehad, echter een goedkoop dompelpompje van een tuincentrum (merk weet ik niet meer) was binnen een maand kapot en de opgegeven specificaties van het pompje klopten ook niet.
Daarnaast gelden natuurlijk de opgegeven waarden enkel voor een onbelaste doorstroom, dus lopend door een nauwe buis zal de pomp als hier beschreven nooit 3 meter halen en al helemaal geen 450 l/h.
Houd hier rekening mee, want t is wel zo lullig als je proc met stilstaand water gekoeld word
wie is er in voor een kamerfontijnpompje
Productinformatie
De geniale oplossing voor gebruik in kleine kamerfonteinen, mini-watervallen en kleine kamervijvers.
Technische spec.: Voedingsspg. 230 V · Verplaatsing instelbaar van 120 - 240 l/h · Vermogen 5 W · Uitgang aansluiting 13 mm · Snoer 1,5 m (H03VV-F) · Gewicht incl. snoer 210 g · Afm. pomp (zonder aansluitopening) (lxbxh) 45 x 42 x 32 mm.
( grapje )
Hij is voor in mijn VIA Eden, volgens mij kan die makkelij kmet stilstaand water gekoeld wordenOp dinsdag 28 mei 2002 16:20 schreef Verspuy het volgende:
Houd hier rekening mee, want t is wel zo lullig als je proc met stilstaand water gekoeld word
Waterkoeling is alleen voor de gagvigheid.
fonteinpomp met plaatje van een doosje lucifers
Geen idee wtf dat nu weer isOp dinsdag 28 mei 2002 17:44 schreef Devil het volgende:
Was dit eigenlijk voor ongein: http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204024201022600570&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=19513&TK_PAR[MEDIUM]=
fonteinpomp met plaatje van een doosje lucifers
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204024201022600570&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14464&TK_PAR[MEDIUM]=
Moet je klikken op bestellen en dan in je winkelmandje kijken. Daar staat uitverkocht bij.Op dinsdag 28 mei 2002 17:47 schreef Devil het volgende:
Ik kan op de site van conrad niet vinden dat hij uitverkocht is:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204024201022600570&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14464&TK_PAR[MEDIUM]=
Verwijderd
Geen klachten.
Voor liefhebbers van stilte goed genoeg.
Voor zware Athlon overclockers waarschijnlijk te klein (te micro).
Mijn moederbord heeft géén PIII-temperatuuruitlezer, dus kan ik nix zinnigs over de temperatuur.
Productinformatie
De geniale oplossing voor gebruik in kleine kamerfonteinen, mini-watervallen en kleine kamervijvers.
Technische spec.: Voedingsspg. 230 V · Verplaatsing instelbaar van 120 - 240 l/h · Vermogen 5 W · Uitgang aansluiting 13 mm · Snoer 1,5 m (H03VV-F) · Gewicht incl. snoer 210 g · Afm. pomp (zonder aansluitopening) (lxbxh) 45 x 42 x 32 mm.
die?
Verwijderd
Yep!die?
Ik heb trouwens de stroomsnelheidregeling (een 'schuifje' in het aanslyuitbuisje -dat je open en dicht kan draaien) eruit gesneden zodat ie nu altijd op maximaal staat te pompen: er is dus geen belemmering meer in het pompje zelf.
Is hij ook echt zo klein als ze beweren? Hoe groot schat je het kleinste kubusvormige resevoirtje waar hij nog net in kan?Op dinsdag 28 mei 2002 20:37 schreef augustus het volgende:
[..]
Yep!
Ik heb trouwens de stroomsnelheidregeling (een 'schuifje' in het aanslyuitbuisje -dat je open en dicht kan draaien) eruit gesneden zodat ie nu altijd op maximaal staat te pompen: er is dus geen belemmering meer in het pompje zelf.
want minimum bestel bedrag is volgens mij 17 euro? dan heb je maar 4 pompjes te bestellen en heb je al dat inkoopactie gekloot ooknie
Het probleem is dat conrad ook verzendkosten rekend en een pompje niet door de brievenbus kan, dus het kost sowieso €4,80 verzendkosten. Conrad verzendkosten zijn geloofik €8 dus als je met z'n vieren bestelt betaal je bijna 2x zoveel voor het pompje.Op dinsdag 28 mei 2002 20:50 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm dan wil ik er wel 2 van dienog een poll + topic change? Of gewoon paar mensen
want minimum bestel bedrag is volgens mij 17 euro? dan heb je maar 4 pompjes te bestellen en heb je al dat inkoopactie gekloot ooknie
ow doe dan maar 1Op dinsdag 28 mei 2002 20:53 schreef Devil het volgende:
[..]
Het probleem is dat conrad ook verzendkosten rekend en een pompje niet door de brievenbus kan, dus het kost sowieso €4,80 verzendkosten. Conrad verzendkosten zijn geloofik €8 dus als je met z'n vieren bestelt betaal je bijna 2x zoveel voor het pompje.
Verwijderd
Lastig! Want hij zit ingebouwd in een reservoir en die zit weer in een 'windtunnel'.Op dinsdag 28 mei 2002 20:49 schreef Devil het volgende:
[..]
Is hij ook echt zo klein als ze beweren? Hoe groot schat je het kleinste kubusvormige resevoirtje waar hij nog net in kan?
Maar hij is echt héél klein. Een schattig pompje!
En er past gewone tuinslang op de aansluiting.
Die maten zullen wel kloppen, maar houd rekening met het feit dat er ook nog een netsnoer aan vast zit.
Dat netsnoer kan ik tot een cirkel van 17mm buigen, dus zul je 17/2=9mm extra nodig hebben.
Hij moet ook vrijhangen (anders vibreert het reservoir mee) dus tel er rondom enkele millimeters bij op.
45x42x32 wordt 60x50x50 voor het allerkleinste reservoir?
Cool, dat moet wel passen in mijn kubusOp dinsdag 28 mei 2002 23:36 schreef augustus het volgende:
[..]
Lastig! Want hij zit ingebouwd in een reservoir en die zit weer in een 'windtunnel'.
Maar hij is echt héél klein. Een schattig pompje!
En er past gewone tuinslang op de aansluiting.
Die maten zullen wel kloppen, maar houd rekening met het feit dat er ook nog een netsnoer aan vast zit.
Dat netsnoer kan ik tot een cirkel van 17mm buigen, dus zul je 17/2=9mm extra nodig hebben.
Hij moet ook vrijhangen (anders vibreert het reservoir mee) dus tel er rondom enkele millimeters bij op.
45x42x32 wordt 60x50x50 voor het allerkleinste reservoir?
Behalve als de verzendkosten heel hoog uitkomen. Maar ik denk dat het wel in een envelop zal passen of niet?