Toon posts:

Chello com21

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om het Com21 modem van chello sneller te laten werken en indien mogelijk ook als router te laten werken.

Peter

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Sneller kan niet, wordt door Chello op een andere plek afgeknepen.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Nee, is beveiligd, en bovendien kan alleen Chello je snelheid verhogen... ;( ;)
Als router oid gebruiken is helemaal out of the question, het is slechts een modem, meer niet...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de info.

peter

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op maandag 27 mei 2002 20:29 schreef phoogie het volgende:
oke bedankt voor de info.

peter
[topic=309815/1/100]

:)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Eerlijk gezegd vind ik die reactie's 1000x irritanter dan dat iemand z'n naam ergens onder zet.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op maandag 27 mei 2002 20:33 schreef FatalError het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die reactie's 1000x irritanter dan dat iemand z'n naam ergens onder zet.
Mag ik vragen waarom, als hij het eenmaal heeft gelezen dan is het toch opgelost. Ik zie niet in wat er fout aan is.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Hm.. je hebt gelijk, sorry ;)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op maandag 27 mei 2002 20:35 schreef FatalError het volgende:
Hm.. je hebt gelijk, sorry ;)
:*

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Zoals gezegd is het niet mogelijk; daarnaast is het illegaal en dus niet gewenst :). Hierover staat meer in de (uit mijn hoofd) Internet&Telefonie-FAQ.
Op maandag 27 mei 2002 20:25 schreef phoogie het volgende:
Peter
Overigens even: het is niet de bedoeling dat je elke post ondertekent met naam en toenaam. Je kunt ook hierover in de verschillende FAQs meer lezen.

Edit: Ai, dan heb je een tijdje niet gerefresht en dan lijkt het alsof je in herhaling valt :* :+.

Verwijderd

Waarom zit er aan de achterkant van com21 modem, zo'n klepje waar je een of andere kaart in kan stoppen?

Wat voor kaart gaat erin en waarvoor dient deze?

Verwijderd

w00t das een agp slot en je kan er een kabel op aansluiten en je modem veradneren kijk maar eens op www.chelloo.com

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 20:34 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom, als hij het eenmaal heeft gelezen dan is het toch opgelost. Ik zie niet in wat er fout aan is.
Nix, maar je hebt een soort van irritant gelijk. Je hebt nu eenmaal van die mensen die graag horen dat ze gelijk hebben.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nu allemaal weer liev doen enzo.
T.starter zal ondertussen wel die FAQ-link gelezen hebben.

Verder raad ik t.starter aan om eens een search doen over het 'opvoeren' van een Com21 modem, en een op de genoemde chelloo.com site te kijken.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.