Toon posts:

ASUS Geforce 4 Ti4600 overlapt 1 pci slot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ASUS P4T533-C mobo gekocht en wil nu bovenstaande videokaart erbij kopen.
Nu mijn vraagje, is het zo dat die cooler één van mijn pci sloten overlapt, zodat ik die niet meer kan gebruiken of kan ik mijn netwerkkaartje er nog tussen krijgen? :?

Verwijderd

De standaart koeler als het goed is niet....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 20:26 schreef CooLKillaH het volgende:
De standaart koeler als het goed is niet....
Dat weet je zeker?

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Direct onder mijn Ti4400 zou nog wel een PCI kaartje passen. Moet geen PCI kaart zijn met dikke heatsinks aan de bovenkant uiteraard >:)

Verwijderd

Het kan wel met bv een netwerkkaartJE. Ik weet trouwens niet of jij met je evt kaart een irq wil delen met je videokaart angezien de agp poort irq shared met je pci slot hier direct onder

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 22:53 schreef Hulshoofd het volgende:
Het kan wel met bv een netwerkkaartJE. Ik weet trouwens niet of jij met je evt kaart een irq wil delen met je videokaart angezien de agp poort irq shared met je pci slot hier direct onder
oh. Krijgt het eerste PCI slot geen eigen IrQ toegewezen?
Dat is niet zo fijn. Het probleem is >> Ik heb 5 PCI sloten tot mijn beschikking. Wat komt erin? Creative Audigy Player (neemt 2 sloten in beslag), Een sitecom 5 port USB 2.0 kaartje, Netwerkkaartje en een Tv-kaart. Dus ik heb ze alle vijf nodig. Welke kan ik dan het best in de eerste PCI poort stoppen? :?

Verwijderd

Topicstarter
P.S. Is de kans groot dat de netwerkkaart en de videokaart conflicten gaan geven samen? Of dat de videokaart niet naar behoren werkt of juist de netwerkkaart niet?

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op maandag 27 mei 2002 21:35 schreef Thomas1985 het volgende:

[..]

Dat weet je zeker?
heel zeker !

Freelance tweaker

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Op dinsdag 28 mei 2002 11:10 schreef Thomas1985 het volgende:
P.S. Is de kans groot dat de netwerkkaart en de videokaart conflicten gaan geven samen? Of dat de videokaart niet naar behoren werkt of juist de netwerkkaart niet?
gebeurt dat met de huidige configuratie? (of heb je hem nog niet werkend?)

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 11:57 schreef Bzzje het volgende:

[..]

gebeurt dat met de huidige configuratie? (of heb je hem nog niet werkend?)
nog niet werkend

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 28 mei 2002 12:04 schreef Thomas1985 het volgende:

[..]

nog niet werkend
Kans is er altijd, maar daarvoor is GoT :)

Verwijderd

Kun je de CL Audigy niet in de onderste slot plaatsen, of heb je nog een uitgang achter nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 12:14 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Kans is er altijd, maar daarvoor is GoT :)
Kans is er idd altijd, ik ga het gewoon proberen, anders horen jullie weer van me :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 12:19 schreef J.A.M.F. het volgende:
Kun je de CL Audigy niet in de onderste slot plaatsen, of heb je nog een uitgang achter nodig?
Je hebt één slot nodig voor de audigy zelf en daar hangt nog een plaatje aan voor de gameport. Heeft dus een uitgang nodig, of bedoelde je iets anders?
Afbeeldingslocatie: http://communities.msn.nl/m5p6molqfg1osgglt7a8phjhd3/Documenten/naamloos.jpg

Verwijderd

[..]
Je hebt één slot nodig voor de audigy zelf en daar hangt nog een plaatje aan voor de gameport.
Ik heb ook die Audigy Player, maar heb de gamepoort niet geplaatst. Ik vond dat zonde van mijn PCI-slot. Er zit trouwens toch zeker wel een gamepoot op je MoBo?
Probleem is alleen dat je Audigy geen IRQ mag delen met een andere insteekkaart, anders krijg je gezeik (of liever gezegd: gekraak)
Pagina: 1