Toon posts:

Icoon internetverbinding delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de taakbalk stond altijd zo'n interdeel-icoontje. Als je daar op klikte dan zag je hoeveel computers gebruik maakte van je internetverbinding. Nu heb ik die een keer weggeklikt en nu krijg ik het niet meer terug. Heeft iemand een idee hoe ik dat icoontje weer terug krijg. Search van GoT heeft me niet veel wijzer (8> gemaakt
Het draait op WinME btw

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Gewoon weer een snelkoppeling aanmaken en dat icoontje er bij zoeken :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 20:18 schreef Pizzaman het volgende:
Gewoon weer een snelkoppeling aanmaken en dat icoontje er bij zoeken :?
Ik bedoel niet dat ik het icoontje zelf weer kan delen maar hoe ik het internetverbinding deel icoon weer terug krijg.
Dus hoe kan ik een snelkoppeling rechtsonder in de taakbalk krijgen bij de klok enzo trouwens. Ik wil het internetverbinding delen icoontje daar weer krijgen. Dat bedoelde ik. Niet in de taakbalk zelf maar bij de andere tray-icons. En ik kan dat icoontje btw niet vinden.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

open IE naar extra > internet opties > verbinding: daar kan je ergens vinkje zetten op taakbalk icoont voor ICS weer geven aan vinken

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 00:28 schreef SithWarrior het volgende:
open IE naar extra > internet opties > verbinding: daar kan je ergens vinkje zetten op taakbalk icoont voor ICS weer geven aan vinken
Briljant (8>! Het staat om precies te zijn hier:
open IE naar extra > internet opties > verbindingen > delen (rechtsonder) > pictogram weergeven op taakbalk

Bedankt nogmaals!