Toon posts:

proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een netwerkje aangelegd tussen 2 pc's. op eentje wil ik dus een proxy installeren, maar hij staat niet de hele dag op internet, alleen 's avonds. Overdag staat hij wel aan, dus kan die 2de pc gewoon flushen. Welke proxy moet ik nemen en hoe moet ik hem instellen.

Zelf ben ik al bezig geweest maar snap er niks van.....

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
http://www.distributed.net/download/proxies.html <<< kies daar je OS proxy uit.

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat heb ik gedaan. Maar hoe kan ik hem nu instellen....owjah alleen voor rc56.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op maandag 27 mei 2002 20:21 schreef Teaky het volgende:
Jah dat heb ik gedaan. Maar hoe kan ik hem nu instellen....owjah alleen voor rc56.
Die is al een tijdje afgelopen hoor. We doen tegenwoordig RC5-64 ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Duh, dat bedoel ik. Typ foutje....maar hoe stel ik dat nu in. Ben nog steeds bezig maar het wil neit echt lukken....:?:?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Je stelt in in de weet_ik_veel_hoe_'ie_heet.ini welk ip adres er gebruikt moet worden.
En je stelt in hoeveel keys(of was het nou blocks? ik weet het ook niet meer precies...) er klaar moeten liggen.
En dan nog even bij hoeveel keys/blocks er geflushed moet worden.
En dan kun je volgens mij zelfs nog "lurk-mode" instellen. Dan zoekt de perproxy automatisch een i-net verbinding en flushed 'ie als 'ie er een vindt. Maar dat weet ik niet zeker, of de perproxy dat kan. De client i.i.g. wel :Y)

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Op maandag 27 mei 2002 21:45 schreef Pedro_nr1 het volgende:En dan kun je volgens mij zelfs nog "lurk-mode" instellen. Dan zoekt de perproxy automatisch een i-net verbinding en flushed 'ie als 'ie er een vindt. Maar dat weet ik niet zeker, of de perproxy dat kan. De client i.i.g. wel :Y)
Klopt. Maar voor de meeste opties biedt de handleiding (readme.txt) een goede basis.

Ik ben nog steeds bezig met mijn 'Perproxy-INI-editing-pruts-programma', dus die is ook nog niet bruikbaar.

last.fm

Pagina: 1