Toon posts:

Knippen van plaatjes.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn header voor me site helemaal af, alleen moet ik daar dus 'mouse' overs voor maken, nu heb ik 4 plaatjes: 1 waar alle buttons gedefenieerd zijn, 1 waar de buttons geselecteerd zijn en 1 voor logoff geselecteerd en 1 voor logoff niet geselecteerd, als ik die met de hand ga knippen kan ik er nooit zeker van zijn dat het goed komt..

Is er een programma waarmee ik een soort knip sequence kan maken voor 1x2 en nogmaals 1x2 plaatjes... zodat ze het zelfde uitgeknipt worden?

:D

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik dacht dat je makkelijk kon "slicen" in PS.
Ik heb er verder nooit mee ge-slice-ed. Maar misschien zou je er 's naar kunnen kijken :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Als je precies op de pixels let bij het knippen dan kan hij perfect knippen miss kan de grid helpen want die zit ergens in photoshop toch??

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dat heet nou slicen en kan iig in photoshop en fireworks en misschien ook in paintshop pro. alle knoppen appart in layers zetten, dan lekker slicen en mouseovertjes selecteren in imageready dat bij photoshop zit. En de F1 toets is ook handig voor toekomstige vraagjes.

Dit topic is gesloten.