[CASES] Kingwin KT-436, gaaf ding; waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 14:43
Ik heb een aantal reviews hiervan gezien en ben helemaal overgestapt van de Lian Li PC-60 naar de Kingwin KT-436 (Tweakers news). Blauwe zonder raampje is 't mooist en heeft mijn voorkeur maar op de zwarte na zijn die anderen zijn ook niet echt lelijk (silver, green).

Ik ben flink op zoek gegaan op Internet: Pricewatch, Kingwin, Googlen. Nergens voor een beetje fatsoenlijke prijs (beneden de $170) te koop. Bijna al die Amerikaanse sites leveren niet internationaal.

Daarnaast nog iets: over componenten van buiten de Europese Unie hoef je geloof ik geen douanerecht te betalen, alleen btw. Of dit ook voor systeemkasten geldt, weet ik eigenlijk niet. Kan iemand mij dit vertellen. Bel of mail anders wel ff met onze vrienden (heb net mijn teruggaaf gehad B-)) van de belastingdienst.

Jeronim0

• Jeronim0
Schop...

Kom op er zal toch wel iemand hier meer van die Kingwin kast afweten?

Jeronim0

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 06:50
geen idee waar je die zo moeten kopen in nederland, denk toch dat je hem in ameriak moet kopen

edit, die prijs van 170 dollar mag ook best als ik zie wat je er voor terug krijgt, 6 case fans al ingebouwd

dot.blaat

• Jeronim0
De kasten worden ook als Super Flower of Axion SF-201 verkocht geloof ik. Verschillen tussen dezen en de Kingwin heb ik niet gezien.

Jeronim0

• Jeronim0
Nu in ieder geval bij de OC-Shop te koop onder de naam Super Flower.

Jeronim0

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 30 mei 2002 15:07 schreef Jeronim0 het volgende:
Nu in ieder geval bij de OC-Shop te koop onder de naam Super Flower.
Kijk je hebt het antwoord al :)
Kost ie daaro in Euro's?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• SP33DST3R
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2023
Ze verkopen het ook onder de naam Recom Stealth Black. Enige nadeel alleen verkrijgbaar in het zwart. Het kost 198 euro bij pricewatch.
Pagina: 1