Ik ben zelf al een paar keer tot de conclusie gekomen dat Akai veel knopjes en lichtjes is, met weinig kwaliteit...Op maandag 27 mei 2002 19:29 schreef BrEeZeR het volgende:
nu heb ik even wat rondgevraagd en kwam tot de conclusie dat akai opzich een goed bekend merk is.
Het enige wat ik van Akai ken wat wel deugt zijn die oude taperecorders
Maarja die zitten zo simpel in elkaar daar kan weinig stuk aan gaan in principe
Dan die MP3 discmans... mijn zus heeft er 1 van Diamond (een of ander blauw ding) en die doet het voor zover ik weet prima
Met Napa en dat andere ding (een van de eerste ben t merk kwijt) alleen maar problemen gezien
Hoe dat met Akai zit weet ik niet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
nee die napa hoor ik wel vaker slechte dingen over.. maar akai was altijd wel een goed merk geloof ik...Met Napa en dat andere ding (een van de eerste ben t merk kwijt) alleen maar problemen gezien
Hoe dat met Akai zit weet ik niet
tnx voor je reply iig
Verwijderd
Zal niet zoveel mis mee zijn, alleen is akai tegenwoordig vaak wat minder dan de andere japanse merken als sony, panasonic.
ja dat denk ik ook ja.. sony is zoeizo het beste (en duurste
) merk dat er is (geloof ik)
maar goed.. zolang hij maar niet snel stuk gaat vind ik het wel best
maar goed.. zolang hij maar niet snel stuk gaat vind ik het wel best
Ik denk dat deze aanbieding van megapool een stuk interessanter is...

89,90 euro40 Sec. Anti shock met MP3
Intro play, shuffle, repeat
Super Bass sound
Incl. in ear hoofdtelefoon
Incl. netadapter, AB in snoer
Incl extra batterijhouder
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
welk merk ? staat daar samsung?Op maandag 27 mei 2002 21:18 schreef Mooooody het volgende:
Ik denk dat deze aanbieding van megapool een stuk interessanter is...
[afbeelding]
[..]
89,90 euro
halleluja is het écht Samsung?Op maandag 27 mei 2002 21:26 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
welk merk ? staat daar samsung?
jawel, mijn waarde briesje, het is een Samsung!
lijkt me geen slechte deal, ook al is het niet moeders mooiste...
maar met een zak over de kop....oehh ik draaf door
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
woei die ga ik morgen halen!!Op maandag 27 mei 2002 22:52 schreef Mooooody het volgende:
[..]
halleluja, daar staat samsung!
samsung is een goed merk (me brander is ook samsung)
Voor dat geld denk ik dat je wel beter kunt krijgen.. Zo'n geweldig merk is Akai nu ook weer niet...
Misschien is dit topic wat voor je
[topic=504665/1/50]
Kost evenveel en is van Grundig.. (zo'n eentje heb ik iig en bevalt prima)
Misschien is dit topic wat voor je
[topic=504665/1/50]
Kost evenveel en is van Grundig.. (zo'n eentje heb ik iig en bevalt prima)
en alweer verslaat een tevreden klant het pandOp maandag 27 mei 2002 22:53 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
woei die ga ik morgen halen!!
Vind 'm alleen niet mooi, en hij heeft geen id3.. was voor mij toch wel een vereisteOp maandag 27 mei 2002 22:53 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
woei die ga ik morgen halen!!
Verwijderd
In de professionele audiowereld moet ik toch wel zeggen dat Akai kwalitatief een goede naam heeft met hun harddiskrecorders en samplers. Ik ben zelf ook een zeer tevreden gebruiker van akai apparatuur (samplers). Wel zijn ze wat duurder dan de concurrenten als je naar specs kijkt. Lijkt me persoonlijk stug dat hun consumentenspullen kwalitatief beneden de maat zijn. Dat zou geen vertrouwen geven.Op maandag 27 mei 2002 19:31 schreef dreeke het volgende:
Ik ben zelf al een paar keer tot de conclusie gekomen dat Akai veel knopjes en lichtjes is, met weinig kwaliteit...
Het enige wat ik van Akai ken wat wel deugt zijn die oude taperecorders
Maarja die zitten zo simpel in elkaar daar kan weinig stuk aan gaan in principe
Wanneer BMW bijvoorbeeld de kleinere modellen slecht zou fabriceren dan kunnen de dure modellen zo goed zijn als ze willen. Het vertrouwen in dat product zal er niet zijn...
Ik heb al 6 jaar een Akai stereotoren, doet het nog steeds prima...
En ik heb een walkman van Akai...doet het ook prima...
Geen dingen met lichtjes zoals in de 1e reply werd gezegd, en zeker geen baggerkwaliteit...gewoon top!
En ik heb een walkman van Akai...doet het ook prima...
Geen dingen met lichtjes zoals in de 1e reply werd gezegd, en zeker geen baggerkwaliteit...gewoon top!
die grundig heeft wel id3 tag ?
edit:
ja dus heb hem nu besteld ik laat m'n mening morgen weten
ja dus heb hem nu besteld ik laat m'n mening morgen weten
nou ik heb de grundig en hij is te gek..
Pagina: 1