Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Uhh dat wil ie wel eens doen als ie te warm wordt. dus misschien is er iets met je koeling aan de hand???Op maandag 27 mei 2002 18:54 schreef enriqueeeee het volgende:
sinds kort heb ik een spontane reset nadat de pc een uur aan staat ofzo als ik er niks mee gedaan heb
ik heb hem niet overgeclocked
wat zou het kunnen zijn
anders is het een software probleem en hoort het niet hier thuis
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad. Om de een of andere reden wou 'ie niet op stand-by en resette 'ie...
Proc te heet
Chipset koeler ermee opgehouden
Verkeerde drivers
ff formatteren
BIOS instelling
Harde schijf die aan het doodgaan is
Er zijn zoveel mogelijke oorzaken
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ik heb hier een systeem voor mijn broertje gebouwt en daar staat 98 op met een xp1600+, draait als een treinOp maandag 27 mei 2002 19:10 schreef Shunt het volgende:
wil niet lullig doen maar AMD XP wil niet lekker draaien onder win 98 zou er gewoon win xp of 2000 er op gooien ok in eens een hoop preformance winst
Kameraad van mij heeft XP1900+ die juist onder windhoos XP niet goed werkt, OS + proc combinatie problemen is stierepoepOp maandag 27 mei 2002 19:34 schreef internetinfo het volgende:
[..]
ik heb hier een systeem voor mijn broertje gebouwt en daar staat 98 op met een xp1600+, draait als een trein
Als het elke keer na een uurtje is denk ik al snel aan warmte probleem. Dat kan je proc zijn, maar ook bijvoorbeeld je HD. Probeer eens te werken met wat meer airflow, zet je kast open bijvoorbeeld
Proud member of Tacopsclan [CLS]
haha ik zou dan maar eens naar wat andere dingen gaan kijken als os en proc wand ik heb alle amd xp op ontelbaar verschillende mobos ge zet en nog NOOT heb win 98 daar stabiel op ge draaidOp maandag 27 mei 2002 20:16 schreef FragFrog het volgende:
[..]
Kameraad van mij heeft XP1900+ die juist onder windhoos XP niet goed werkt, OS + proc combinatie problemen is stierepoep
Als het elke keer na een uurtje is denk ik al snel aan warmte probleem. Dat kan je proc zijn, maar ook bijvoorbeeld je HD. Probeer eens te werken met wat meer airflow, zet je kast open bijvoorbeeld
en ik hem me proc nu op 1700 mhz origineel 1530 mhz dus oc en win xp gaan redelijk goe hoor
kan niet hoger van wegen kut mem
maar ik gaat binnen kort proc unlocken
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
moet je mee oppassen mijn processor was ook zo warm en toen was hij doodgefickt. en nu heb ik een duron 600 erop zitten is echt wel kutOp maandag 27 mei 2002 22:07 schreef enriqueeeee het volgende:
cpu 60* klopt denk nie
p.s welke cooler heb je ?
kijk is of er teveel koolpasta op zit
en kijk of de core beschadigd is
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Heb je jou pc bij de winkel Comflex (comsex) gekocht ofzo?Op maandag 27 mei 2002 18:54 schreef enriqueeeee het volgende:
sinds kort heb ik een spontane reset nadat de pc een uur aan staat ofzo als ik er niks mee gedaan heb
ik heb hem niet overgeclocked
wat zou het kunnen zijn
Verwijderd
Lijkt me niet echt voor de hand liggen dat dat het is, omdat het na een tijd ongebruikt werken gebeurd, maar je kunt het proberen....
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
invalid sync
maar dat kwam door me voeding..
als ik beetje met me atx connecter omhoog en omlaag bewoog (dus niet erin en eruit maar links/rechts zeg maar) dan viel me pc ook welke keer uit..
mooi kut!
FF een vraag aan de topic starter: waar heb jij je pc gekocht en wat heb je voor system?
ik heb hem gekocht op hcc dagen
bij mycom heb ik cpu en ddr enzo
en mijn mobo bij computerland
Heb een soortgelijk probleem en vermoed dat het aan de nieuwste DetonatorXP drivers ligt, ben echter nog niet zeker. Versie 21.83 was voorzover ik weet stabiel, maar ik heb zelf nog geen tijd gehad om dit te proberen.
Het gerucht gaat dat in deze nieuwste driver versie nVidia meer aandacht heeft besteed aan de geForce 3 & 4 en dat dit problemen oplevert met bepaalde oudere geForce kaarten.
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"