Toon posts:

[OC]CT-7AJA2 + Duron 1200...what is +/- the limit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week, van mijn beperkte budget :P een Duron 1200 + Chaintec CT-7AJA2/AJA2E mobo gekocht. Ik las in het boekje wat bij het mobo zat dat dit plankje ideaal is voor over te klokken en ik moet zeggen dat er in het BIOS (Award 6.0?) vrij veel dingen aan te passen zijn wat betreft voltage en FSB. Ik heb hem nou op 1320 lopen, maar dat moet beter kunnen lijkt me (of niet?). Toen ik gisteren 1440 eens probeerde, deed mijn comp dus helemaal niks meer...ik kon niet eens meer in het bios komen. Dat was gelukkig verholpen door ff het CMOS te ontladen, maar goed...nou draait-ie dus weer op 1320.

Kan iemand mij een vage indicatie geven van de snelheid die ik met dit gerei zou moeten kunnen halen? En hoe (voltage/FSB/multiplier?). Of moet ik er maar niet veel meer van verwachten?

BVD

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

proberen! heb lef en test. overclocken is op elke pc anders!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Als ik met mn duron 950 over de 1100 ga dan gebeuren
de vage dingen

komt misschien ook wel omdat dan mn memspeed boven de 150MHz uit komt

Verwijderd

tja de nieuwe amd durons zijn niet echt goed

die van mij doet 1300@1430 ga ik hoger dan boot het niet meer

voltage staat op 1,84volt hoger kan ik niet

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op maandag 27 mei 2002 18:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
tja de nieuwe amd durons zijn niet echt goed

die van mij doet 1300@1430 ga ik hoger dan boot het niet meer

voltage staat op 1,84volt hoger kan ik niet
ze zijn wel goed,.. vindt ik dan... maar je moet er wel een goed mobo voor hebben en een beetje goede koeling, dat vinden ze nog wel fijn namelijk.. verder jah.. als je echt hard wil moet je toch een xptjuh halen :) (zolang het maar geen intel is ;) :+ )

Verwijderd

Mn duron loopt op 950 normaal 36 graden stressed 42 en op 1100 precies hetzelfde kzal het voltage wel moeten opschroeven maar dat kank nergens vinden. Ofterwel brak moederbord.
Pagina: 1