Toon posts:

cdrom leest gewoon geen cd's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eeb 52x speed cd-rom drive en een 4x speed brander en ineens lezen ze allebei helemaal nix meer...

waar ligt dit aan, wie kan me helpen?

Verwijderd

Is Master/ Slave juist ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
heb pas wel wat liggen kloten met een cd rewriter in en uitbouwen dus misschien zitten de aansluitingen wel fou, maar ik zou bij god niet weten hoe ze terug moet :S

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Haal beide drives er uit en zet de ene met de jumper achterop op master en de andere op slave.

Juist

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04 19:29
worden ze wel gedetecteert?

Verwijderd

herkent windows ze :?

Verwijderd

Laat me raden je draait XP en hebt laatst zitten kloten met software/drivers voor de brander. Moet je ff Easy Cd Creator opnieuw installen en dan doen ze het weer.

• internetinfo
Op maandag 27 mei 2002 18:46 schreef djcrossfire het volgende:
Laat me raden je draait XP en hebt laatst zitten kloten met software/drivers voor de brander. Moet je ff Easy Cd Creator opnieuw installen en dan doen ze het weer.
wat heeft dat dan met zijn gewone drive te maken

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 18:48 schreef internetinfo het volgende:

[..]

wat heeft dat dan met zijn gewone drive te maken
Met het installen van een ander brandprog worden je drivers voor de cd rom en cd brander verwijderd. Xp die draait alleen met easy cd creator d8 ik. Dit was iig wel de oorzaak dat mijn brander en cd rom geen cd meer wouden openen.

Verwijderd

Topicstarter
In windows worden ze wel herkend hoor....

[edit] en ik heb de nieuwste versie van nero burning rom erop staan,

ik weet ook niet van welk merk mijn brander of cd-rom drive zijn want er staat helemaal nix op

• internetinfo
Op maandag 27 mei 2002 18:56 schreef EdonyX het volgende:
In windows worden ze wel herkend hoor....

[edit] en ik heb de nieuwste versie van nero burning rom erop staan,

ik weet ook niet van welk merk mijn brander of cd-rom drive zijn want er staat helemaal nix op
moet je er even op kijken, daar bedoel ik dus mee, kast open maken, en kijken :)
Pagina: 1