@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Tja...
Het komt door Topix:

© Webgoodie, hosting @ Traag
Als je op gebruikersnaam zoekt krijg je geen results uit de HK, bij zoeken op onderwerp(en inhoud) zou je wel HK results moeten krijgen...
Het komt door Topix:

Als je op gebruikersnaam zoekt krijg je geen results uit de HK, bij zoeken op onderwerp(en inhoud) zou je wel HK results moeten krijgen...
Dat is volgens mij de bedoeling juist. Specifiek zoeken in de HK kan wel door deze te selecteren bij 'Selecteer evt. forum(s):'.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Misschien ben je niet ingelogd??Op maandag 27 mei 2002 18:15 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Liefe Atjes,
ik weet niet of dit al vaker is langsgekomen, maar wanneer ik een zoekopdracht doe verschijnt er keer op keer geen topic uit de HK. Ik weet niet of dit zo hoort of niet.
Daarom vraag ik het bij deze even.
jewel ben ik wel,Op maandag 27 mei 2002 18:20 schreef Vibe het volgende:
[..]
Misschien ben je niet ingelogd??
anders kan ik hier ook niet posten
en zou ik ook niet in de HK kunnen lezen,schrijven.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Misschien staat de HKsearch uit wegens hoge load?
Ik vind meestal ook geen topics uit de HK, soms staat er echter opeens eentje tussen
Als ik nu zoek op "scheer nooit je zak" kom ik toch echt een HK topic tegenOp maandag 27 mei 2002 18:29 schreef Da Mastah het volgende:
Misschien staat de HKsearch uit wegens hoge load?
Heeft helemaal niets met topix te maken, in zoverre dat het de door ons vervangen search is die beperkt is.
Verwijderd
Op maandag 27 mei 2002 18:17 schreef SH007 het volgende:
Tja...
Het komt door Topix:
[afbeelding]

Zal verboden moeten worden, net zoals dat met "This thread is gay" gezeik is gebeurd....
Ga pls ergens anders zeuren.... je bent net zo irri als je sig & ondertitelOp maandag 27 mei 2002 18:33 schreef René vd Veen het volgende:
Zal verboden moeten worden, net zoals dat met "This thread is gay" gezeik is gebeurd....

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Gelukkig kom ik niet zoveel in LA, zouden meer mensen moeten doen btw.Op maandag 27 mei 2002 19:21 schreef Traag het volgende:
[..]
Ga pls ergens anders zeuren....

Hint: die kun je uitzetten in je prefs.je bent net zo irri als je sig & ondertitel
Kon je die pic ook maar uitzetten in je prefs.Op maandag 27 mei 2002 22:03 schreef René vd Veen het volgende:
Hint: die kun je uitzetten in je prefs.

Hij is nu echt NIET leuk meer.
Zet dit in je hosts file:Op maandag 27 mei 2002 22:53 schreef BreadFan het volgende:
Kon je die pic ook maar uitzetten in je prefs.
code:
1
| 127.0.0.1 traag.dhs.org |
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Voor de topicstarter
Lieve Topicstarter

Het klopt helemaal dat de search in de huiskamer niet werkt, dat je de huiskamer daar niet kunt selecteren, of what so ever. Dat ligt niet aan het feit of je wel of niet ingelogd bent, niet aan je instellingen, maar puur aan het feit dat de zoekfunctie voor de huiskamer is uitgezet.
Dit heeft te maken met performance problemen die de zoekfunctie opleverde. Normaal herschrijf je dan de zoekfunctie, maar dat behoort helaas niet tot de mogelijkheden. De forumsoftware is namelijk niet van Tweakers, en we mogen niets aanpassen aan de code. Sterker nog: dat kunnen we niet eens. De code is namelijk met zend versleuteld.
Wel wordt er gewerkt aan nieuwe forumsoftware, maar daar doen we expres nog erg geheimzinnig over. Niet om jullie te treiteren, maar om niet te veel verwachtingen te scheppen.
Ik hoop dat het één en ander zo een stukje duidelijker is.
Voor de rest die hier reageerde
Behulpzame reacties waardeer ik ontzettend, en mijn collega mods / admins / LA dokters met mij. Daarvoor mijn hartelijke dank. Grappige reacties (zoals bijvoorbeeld het inmiddels topix plaatje) zijn ook altijd welkom, maar bedenk: ze zijn even leuk, maar zoals met elke grap of rage gaat de lol er na verloop van tijd af.
De grap wordt dan een bron van ergernis voor een aantal anderen (in dit geval een aantal vaste bezoekers, alsmede crewmembers) en bovendien is de topicstarter er niet mee geholpen. Dan ontstaat er soms reeks offtopic reacties, zoals ook hier het geval is. Dat de topicstarter daar nog minder aan heeft lijkt me duidelijk.
Meestal is dat is het moment dat je ophoudt met de grap en iets nieuws verzint.
Wie de schoen past trekke hem aan, uiteraard.
Lieve Topicstarter
Het klopt helemaal dat de search in de huiskamer niet werkt, dat je de huiskamer daar niet kunt selecteren, of what so ever. Dat ligt niet aan het feit of je wel of niet ingelogd bent, niet aan je instellingen, maar puur aan het feit dat de zoekfunctie voor de huiskamer is uitgezet.
Dit heeft te maken met performance problemen die de zoekfunctie opleverde. Normaal herschrijf je dan de zoekfunctie, maar dat behoort helaas niet tot de mogelijkheden. De forumsoftware is namelijk niet van Tweakers, en we mogen niets aanpassen aan de code. Sterker nog: dat kunnen we niet eens. De code is namelijk met zend versleuteld.
Wel wordt er gewerkt aan nieuwe forumsoftware, maar daar doen we expres nog erg geheimzinnig over. Niet om jullie te treiteren, maar om niet te veel verwachtingen te scheppen.
Ik hoop dat het één en ander zo een stukje duidelijker is.
Voor de rest die hier reageerde
Behulpzame reacties waardeer ik ontzettend, en mijn collega mods / admins / LA dokters met mij. Daarvoor mijn hartelijke dank. Grappige reacties (zoals bijvoorbeeld het inmiddels topix plaatje) zijn ook altijd welkom, maar bedenk: ze zijn even leuk, maar zoals met elke grap of rage gaat de lol er na verloop van tijd af.
De grap wordt dan een bron van ergernis voor een aantal anderen (in dit geval een aantal vaste bezoekers, alsmede crewmembers) en bovendien is de topicstarter er niet mee geholpen. Dan ontstaat er soms reeks offtopic reacties, zoals ook hier het geval is. Dat de topicstarter daar nog minder aan heeft lijkt me duidelijk.
Meestal is dat is het moment dat je ophoudt met de grap en iets nieuws verzint.
Wie de schoen past trekke hem aan, uiteraard.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.