If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Verwijderd
kom op chill ff net of die foto van je vriendin isOp maandag 27 mei 2002 18:13 schreef HunterKiller het volgende:
Gebruik please google ff. Dit zijn vragen van nix.
Verwijderd
Is er al eens een poll geweest over het aantal tweakers met vriendin?Op maandag 27 mei 2002 18:19 schreef Khorne het volgende:
[..]
kom op chill ff net of die foto van je vriendin is
Zullen er een stuk minder zijn dan landelijk denk ik.........
heb eigenlijk ook nog nooit een filmpje van een functionerende waterkoeling voorbij zien komen, enkel pics.. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet / klinkt. Volgens mij valt er weinig te vinden met de search in dit geval...Op maandag 27 mei 2002 18:13 schreef HunterKiller het volgende:
Gebruik please google ff. Dit zijn vragen van nix.
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
waar heb je dat filpje vandaan met die cpu zonder koeling erop? lijkt me grappig!
het gimiddelde aantal vrouwen op het forum ook denk ik....
daglicht, wat is dat
trouwens die pol lijkt me wel wat
get rich or die try'in
Er VALT toch niet veel te zien aan waterkoeling???
Die vriendin hoe oud is die??Op maandag 27 mei 2002 18:24 schreef kieltju het volgende:
ik heb vriendin, en ik zit die onder het gemiddeldeik zie het daglicht al bijna niemeer
Computer nr 486 denk ik..
Ik heb geen vaste vriendin, maar wel af en toe een 0n3-n|gh7 s74ndOp maandag 27 mei 2002 18:22 schreef gve het volgende:
[..]
Is er al eens een poll geweest over het aantal tweakers met vriendin?
Zullen er een stuk minder zijn dan landelijk denk ik.........
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
btw.
* BlackBurn heeft ook een vriendin
je moet gewoon effe iemand mailen of icq'en die een waterkoeling heb en effe vragen of hij filmpje wil maken klaar
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
en ja * Ibidem heeft een chick van 20!
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Op maandag 27 mei 2002 19:18 schreef bobo1on1 het volgende:
Verwerk wel die koeling van dabit in je presentatie he
explain?
Trouwens kun jij niet een paar mooie foto's of mooi filmpje maken van je waterkoeling, hoe het een beetje in elkaar zit?Op maandag 27 mei 2002 19:18 schreef bobo1on1 het volgende:
Verwerk wel die koeling van dabit in je presentatie he
tjah je had geen e-mail adres opgegeven
Dabit doet iets meer dan waterkoelen, die bouwt gelijk een complete phasechange (ik ga het principe niet uitleggen, kan ik ook niet helemaal) kijk maar eens hier: http://dabit.trybit.com/Op maandag 27 mei 2002 19:20 schreef BlackBurn het volgende:
[..]
![]()
![]()
explain?
damn wat een msn-breeezah-sletjes nick + ondertitel o.a.Op maandag 27 mei 2002 19:14 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
kan je nie dat filmpje van Ome Tom laten zien, waar die verschillende CPU'z getest worden op doorbrandbaarheid
en ja * insan1ty heeft een chick van 20!
nofi
maar goed
je kunt toch ook een schematisch filmpje makne, met pijltjes hoe het water stroomt en dan rood en blauw voor warm en koud
je weet wel zo'n standaard ANW filmpje...
Verwijderd
laat het me ff weten als je het als nog wilt hebben, dan ga ik even graven.
Intresse altijdOp dinsdag 28 mei 2002 00:05 schreef decrypt het volgende:
ik moet nog wel ergens een stukje video hebben van mijn broertjes -zelfgebouwde- waterkoeling, maar je ziet (afgezien van een beetje bubbeltjes in het resevoir als het water terugstroomd) helemaal niks. Water zie je (als het goed is) niet stromen want er zit geen lucht in. Een (beetje)geluid hoor je wel, maar of dat nou echt zo boeiend is
laat het me ff weten als je het als nog wilt hebben, dan ga ik even graven.
Dit is een flimpje.
Heb ik hier weg http://www.3dgameman.com/.
Die kerel heeft veel meer video reviews alleen die van waterkoeling is oud en zuigt.
Maar misschien heb je hier wat aan.
oh enne op het moment heeft * cyberbetica geen vriendin