Ik heb een geforce 4 Ti4400 in mijn systeem gezet. Eerst had ik de drivers van de CD die erbij zaten geinstalleerd. Bij het uitvoeren van een benchMarc (3dMarc 2001) crashte mijn hele systeem. Ik heb vervolgens de laatste Asus drivers gedownload, daarbij kwam hij door de benchmarc maar hij presteerde slecht (4800 punten). Toen ik voor de tweede keer de benchmarc draaide crashte hij weer. Vervolgens heb ik de laatste Nvidia detonator drivers gedownload. Ook op deze drivers liep de benchmarc vast. Vervolgens heb ik de nieuwste Via 4 in 1 drivers gedownload en geinstalleerd. Mijn systeem bleef onstabiel. Ook bij het spelen van games crashte het systeem. is er iemand die een oplossing weet voor mijn probleem?
Ik heb het volgende systeem
AMD Thunderbird 1 gig, 256 mb Ram, Asus V8440 grafische kaart, MSI K7T Pro2-A MoBo
(bij de weg, Ik weet dat dit grafisch kaartje een beetje een overkill is voor mijn systeem, maar ik wil eerst even sparen voor een nieuw mobo en processor)
Ik heb het volgende systeem
AMD Thunderbird 1 gig, 256 mb Ram, Asus V8440 grafische kaart, MSI K7T Pro2-A MoBo
(bij de weg, Ik weet dat dit grafisch kaartje een beetje een overkill is voor mijn systeem, maar ik wil eerst even sparen voor een nieuw mobo en processor)