Proud member of Tacopsclan [CLS]
Zo dus:
1
| [img]http://www.host.com/plaatje.jpg[/img] |
I reject your reality, and substitute my own.
get rich or die try'in
Verwijderd
Kosten per 12 ook nog minder ook.
Ik koop ze ook in nederland... Hoe kom je erbij dat ik dat niet zou doen? Heb alleen het plaatje van pc-mods genomen.Op maandag 27 mei 2002 17:36 schreef ThaBadBoy het volgende:
het is maar een idee maar kan je ze niet beter gewoon in nederland kopen. Heb zelf deze:
[afbeelding]
ik vind deze ook nog mooier ookOp maandag 27 mei 2002 17:36 schreef ThaBadBoy het volgende:
het is maar een idee maar kan je ze niet beter gewoon in nederland kopen. Heb zelf deze:
[afbeelding]
Verwijderd
Doen jullie nou mee of niet? Ik heb hier een inkoop actie waarbij ik ze kan regelen voor 1,15 per stuk. Je mag dan van iedere kleur der zoveel nemen als je wilt.
Ik vraag nu alleen nog de mensen te reageren die wel interesse hebben.
Ik wil der zelf ook wel 24.
Als we der echt veel halen kan de prijs misschien nog wel verder naar beneden.
Verwijderd
vraag ff na bij je leverancierOp maandag 27 mei 2002 17:54 schreef Interstice het volgende:
Zeg jongens
Doen jullie nou mee of niet? Ik heb hier een inkoop actie waarbij ik ze kan regelen voor 1,15 per stuk. Je mag dan van iedere kleur der zoveel nemen als je wilt.
voor 100
500
1000
...
stuks
dan weet je al iets meer
Verwijderd
Tja leuk ja, maar waarom iets starten als je het ook goedkoper kunt hebben? (voor 12 dan maarja als je er 40 neemt ofzo zullen ze wel niet lullig doen over de prijs) Maarja is ja niet mijn geldOp maandag 27 mei 2002 17:54 schreef Interstice het volgende:
Zeg jongens
Verwijderd
en zilverOp maandag 27 mei 2002 18:06 schreef Interstice het volgende:
Bij freezinghardware hebben ze alleen blauw en goud.
Verwijderd
en das in amerika, verzendkosten?..Op maandag 27 mei 2002 18:06 schreef Interstice het volgende:
Bij freezinghardware hebben ze alleen blauw en goud.
Verwijderd
In Nederland.Op maandag 27 mei 2002 18:25 schreef badpinguin het volgende:
[..]
en das in amerika, verzendkosten?..
Al 66 stuks.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ehm in de zin van alles past kan het wel. Maar de schroefdraad in je hd is standaard een slagje kleiner. Als je al die dingetjes hebt doorgedraaid (zoals ikOp maandag 27 mei 2002 18:52 schreef ajampaniki het volgende:
eej passen die dingen ook in me hdd's?
Als de schroefdraadjes nog goed zijn zou ik het niet doen als ik jou was.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
als je een inkoopactie wilt houden kun je mooi deze site gebruiken, is echt super handig!!Op maandag 27 mei 2002 19:11 schreef LauPro het volgende:
Interstice, misschien ff een poll starten en als het dan gaat lukken natuurlijk dit gebruiken
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Omdat die verf eraf slijt.Op maandag 27 mei 2002 19:49 schreef TTT het volgende:
wrom koop je die dingen niet gewoon in nederland en spuit je ze in de gewenste kleur?!
3 keer vastdraaien en het is eraf.
Juist
Ik denk dat er voor de verzendkosten ook nog 1,15 gerekend moet worden.
Ik laat de peiling nog even lopen. Als we nou een dikke 300 stuks halen mail ik nog wel een keer. Wie weet kan er nog wat van de prijs af
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
He! das niet de bedoeling he! usericon stelert!Op maandag 27 mei 2002 19:49 schreef TTT het volgende:
wrom koop je die dingen niet gewoon in nederland en spuit je ze in de gewenste kleur?!
Zoek er zelf een!
sorry offtopic
Verwijderd
Helemaal mee eens, laagste prijs is tot nu toe 1,08 maar dan zijn er niet alle kleuren. (wel goud wil daar nog wel 20 ofzo van hebben)Op maandag 27 mei 2002 21:30 schreef badpinguin het volgende:
ik wil er ook wel stuk of 30
maar 1.15 vind ik echt nog te veel
bij freezing dus? (die 1.08) dat is bij een gewone aankoop, wat als er daar meer worden besteld? En hoeveel mensen willen ANDERE kleuren die die van FH.nl? Ze zijn idd mooierOp maandag 27 mei 2002 21:33 schreef ThaBadBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laagste prijs is tot nu toe 1,08 maar dan zijn er niet alle kleuren. (wel goud en zilver, wil nog wel 20 goud ofzo bij hebben)
edit jij hebt gisteren die film gezien met will smith en gelijk je sig aangepast, right?
Verwijderd
Ik wil er nog 6 bij doen alleen de kleur weet ik nog niet(ut is niet voor mij)Op maandag 27 mei 2002 20:00 schreef White-Fox het volgende:
4 x rood 4 me
Verwijderd
hahahaha nee dees heb ik al een tijdjeOp maandag 27 mei 2002 21:42 schreef BaRF het volgende:
jij hebt gisteren die film gezien met will smith en gelijk je sig aangepast, right?
aahh 205 nu nog maar 95 kom op mensen
Op maandag 27 mei 2002 21:56 schreef DeVoTioN het volgende:
20 blauwe, heb je ook zilvere ?
Jullie zijn gemeeeeenOp maandag 27 mei 2002 22:00 schreef BaRF het volgende:
[..]
ja, moet je eens kijken in 1 van de posts hierboven, zeg maar de eerste ofzo
Verwijderd
/me denkt na of ie nog meer nodig heeft
ja idd, 5,75 he, voor 16 stuks, maar das wel m5Op maandag 27 mei 2002 17:43 schreef badpinguin het volgende:
ze zijn voor minder dan de helf te kopen in nederland...
schroefdraad formaat.Op maandag 27 mei 2002 22:12 schreef bloodnose het volgende:
m5 was da ?
Correct me if im wrong.
not going to correct you...Op maandag 27 mei 2002 22:13 schreef Interstice het volgende:
[..]
schroefdraad formaat.
Correct me if im wrong.
btw, is dat de hdd maat? wat is de maat eigenlijk van de "rest-van-de-kast-schroeven" zoals back/side en pci/agp kaartschroeven?
Als het kan, dan doe je maar 8 blauwe!!!
jah, dat zijn gewone dikke imbus bouten (eigenlijk voor carters van scooters) zie me site, daar zitten me window+grills ermee vastOp maandag 27 mei 2002 22:13 schreef Interstice het volgende:
[..]
schroefdraad formaat.
Correct me if im wrong.
Ik en TheQuick hadden hier ookal een topic over wij konder die van pcmods voor 1 euro per stuk krijgen maar das nog te duur voor 1 schroefje vind ik!
[/quote0]
ik heb bijv 20 schroefies etrin zittenx 20x1=20euro!!, maar was iets van 7 euro kwijt
Verwijderd
Moet ook wel te doen zijn onder de 1 pleuro, als ze in NL al 1,08 pleuro zijn dan moet het met een massakorting zeker goedkoper kunnen.Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef SilentSniper het volgende:
Ik en TheQuick hadden hier ookal een topic over wij konder die van pcmods voor 1 euro per stuk krijgen maar das nog te duur voor 1 schroefje vind ik!
Doen je jullie mee of niet?Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef SilentSniper het volgende:
En ik heb het niet over 1 schroefje
nee de prijs isnogniet veranderd
Als die krengen goedkoper gaan worden EN als die dingen in een hdd passen, dan wil ik er wel een stuk of 25 hebben (Zwart natuurlijk). Maar dus niet voor die prijs.
Voor die "normale" prijs zou ik dan iets meer dan 62 gulden kwijt zijn.....das toch niet normaal?
Edit:
Als (en ik zeg ALS) de prijs beter gaat worden, dan denk ik erover om er nog een stuk of 15 bij te doen ofzo, de "zilveren".
We only need a few more
Vergeet de kast van je zusje, vader, oma, buurman niet te voorzien. Altijd handig als je snel bij de cpu kan of het geheugen om effe te *testen* of je eigen nog werkt
Lijkt me duidelijk, niet dus. Tenzij je de prijs naar beneden kunt krijgen.Op maandag 27 mei 2002 23:03 schreef Interstice het volgende:
Doe je nou mee voor de huidige prijs of niet?
Daar gaat het om...
Ik dacht dus dat dit een interesse peiling was, ik laat zien hoe geinteresseerd ik ben, voor de huidige prijs.
En zijn deze schroeven nou geschikt om je hdd mee vast te maken? Als dat niet kan, dan hoef ik ze al helemaal niet.
Verwijderd
Idd, laat dan maar zitten, voor zo'n prijs.........Op maandag 27 mei 2002 23:15 schreef TheManinBlack het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, niet dus. Tenzij je de prijs naar beneden kunt krijgen.
Ik dacht dus dat dit een interesse peiling was, ik laat zien hoe geinteresseerd ik ben, voor de huidige prijs.
En zijn deze schroeven nou geschikt om je hdd mee vast te maken? Als dat niet kan, dan hoef ik ze al helemaal niet.
Verwijderd
Dat kan nietOp maandag 27 mei 2002 23:15 schreef TheManinBlack het volgende:
Als jij dezelfde schroeven in je hd hebt als achterin je kast, dan wel. Dat heb ik wel btw.
Anders nee dan kan het niet.
Op maandag 27 mei 2002 22:35 schreef _ferry_ het volgende:
ja jij hebt die kleinere en maar in 1 kleur te krijgen 7 euro is al een betere prijs maar die vind ik niet zo mooi die kleinere die van pcmods zijn cool (zwart en zilver) maarja die zijn dus zeer duur... (misschien neem ik wel ff contact op met de fabriek) dus voor inkoop prijs leveren maarja mijn huidige IA moet eerst worden afgerond (HDD COOLERS)Op maandag 27 mei 2002 22:31 schreef SilentSniper het volgende:
[/quote0]
ik heb bijv 20 schroefies etrin zittenx 20x1=20euro!!, maar was iets van 7 euro kwijt
Ik heb natuurlijk geen zin om met een berg (te dure) schroefjes te blijven zitten, als ik er niks mee kan.Op maandag 27 mei 2002 23:19 schreef Interstice het volgende:
Ehm je hd?
Als jij dezelfde schroeven in je hd hebt als achterin je kast, dan wel. Dat heb ik wel btw.
Anders nee dan kan het niet.
Het lijkt er sterk op dat die schroefjes dus NIET in een standaard hdd passen, aangezien ik dat verschillende mensen al heb zien posten.
Zelf heb ik wel een aantal thumbscrews die goed passen, zowel achterin mijn kast (Lian-Li PC-70) als in mijn hdd rack, maar die zijn niet zo mooi. Als je hier meer duidelijkheid over hebt, dan kijk ik het nog ff aan.
Verwijderd
ik pak de "bijna gratis" schroefjes, een klein metalen buisje, een soldeerapperaat, en een polijstschijfje.
na 1x oefenen maak je zoon schroefie in een kwartiertje.
Simpel, mooi, efficient, goedkoop.
Wow! Geweldig, ik ga dat ook NU direct doen. Die dingen zullen PRACHTIG staan in mijn mooie Lian-Li case van bijna 690 gulden........Op dinsdag 28 mei 2002 00:27 schreef Vers-Tappen het volgende:
Ik ben een tweaker
ik pak de "bijna gratis" schroefjes, een klein metalen buisje, een soldeerapperaat, en een polijstschijfje.
na 1x oefenen maak je zoon schroefie in een kwartiertje.
Simpel, mooi, efficient, goedkoop.
Inderdaad ja.
Ach ja, als jij dat mooi vind. Ik ben bang dat ik direct zou denken aan een "Kringloopwinkel-case" ofzo. Je moet er maar van houden.
Verwijderd
1. Het is mooi
2. Het is handig,
ik ga vooral voor 2, en dan vin ik een euro per stuk te duur
Misschien staat het wel heel mooi bij jouw model case hoor, maar het is niks voor de mijne (en voor de meesten hier, denk ik).
Verwijderd
tuurlijk zijn deze dingen 10x mooier, en 10x duurder
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Volgens mij is dit al een dode thread... zie de topicposters nie zovaak trugOp dinsdag 28 mei 2002 01:18 schreef bloodnose het volgende:
dunno geen reacties verder,
laten we hopen van wel
Nou nou, beetje geduld, deze peiling is pas maandag begonnen!Op dinsdag 28 mei 2002 01:21 schreef DigitalFX het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al een dode thread... zie de topicposters nie zovaak trug
Verwijderd
Ik he geduldOp dinsdag 28 mei 2002 01:25 schreef TheManinBlack het volgende:
[..]
Nou nou, beetje geduld, deze peiling is pas maandag begonnen!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Kheb t lieft de rode / blauwe of zilvere
Trouwens ik ben nu reseller van Highgreen (kasten / en alle soort, ook van lianli) zal ff kijken wat daar te halen valt
Ik moet helaas alle lian-li owners teleur stellen. Die maten wijken af van de standaard. Deze schroefjes passen dus NIET in lian-li kasten.
Verder ga ik vandaag nog even mailen met de verkoper. Vragen of bij een afname van 300 stuks de prijs naar 1 euro of lager kan. Ik hoop en denk van wel.
Dat ze niet in lian-li passen staat er met GROTE letters meestal onder en onder de euro kon ik ze al krijgen bij afname van 250 stuks bij pcmods!Op dinsdag 28 mei 2002 06:47 schreef Interstice het volgende:
Bennik weer...
Ik moet helaas alle lian-li owners teleur stellen. Die maten wijken af van de standaard. Deze schroefjes passen dus NIET in lian-li kasten.
Verder ga ik vandaag nog even mailen met de verkoper. Vragen of bij een afname van 300 stuks de prijs naar 1 euro of lager kan. Ik hoop en denk van wel.
Whats your point here ?Op dinsdag 28 mei 2002 07:18 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Dat ze niet in lian-li passen staat er met GROTE letters meestal onder
Als ik ze hier bestel heb ik ze zeker weten binnen enkele dagen. Dan duurt het nog 1 dag voor ze bij jullie op de mat liggen. Maar silentsniper, waar maak je je zo druk om? je hoeft niet te bestellen hoor. Ik start deze inkoop actie voor de mensen die het nog willen hebben als het nieuw is en er de prijs voor willen betalen.en onder de euro kon ik ze al krijgen bij afname van 250 stuks bij pcmods!
If you don't want it, don't reply.
Ik zie hier zojuist dat als jij bij pcmods wilt bestellen je sowieso 40 us-dollars kwijt bent aan shipping costs. tel uit je winst.
Note:
Ik wil niet onaardig overkomen, maar ik vinnet niet leuk dat er zoveel kritiek is. En de mensen die wel graag willen moeten vooral niet denken dat ik het erbij laat zitten
Verwijderd
re5pect, ik doe zowiezo mee.Op dinsdag 28 mei 2002 07:41 schreef Interstice het volgende:
Note:
Ik wil niet onaardig overkomen, maar ik vinnet niet leuk dat er zoveel kritiek is. En de mensen die wel graag willen moeten vooral niet denken dat ik het erbij laat zittenDeze actie gaat door
Hey waar bestellen we ze dan eigenlijk? toch bij FH.nl?
ik wil er eigenlijk wel 4 blauwe hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()