Toon posts:

[probleem]Zalman 2 componenten adhesive...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand wat van het gebruik van deze Thermal Adhesive af????

Ik wil een Blue Orb op een Radeon 8500 bevestigen.... maar ik weet niet hoe de Thermal Adhesive van Zalman gebruikt moet worden....

kan iemand hier opheldering aan geven?

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
http://www.zalman.co.kr/english/intro.htm

hebben ontzettend coole help flashes.

edit:
beter zo

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 17:17 schreef -Utopist- het volgende:
www.zahlman.com

hebben ontzettend coole help flashes.

edit:
beter zo
erm... volgens mij klopt die link niet helemaal.... :?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:11

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ken het spul zo niet direct, maar ik ga ervan uit dat het een warmtegeleidende lijm is.. gewoon een paar druppeltje tussen de core en de koeler lijkt me..

suc7

Hier staat tekst

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
eh nee, is al opgelost. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 17:18 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
ken het spul zo niet direct, maar ik ga ervan uit dat het een warmtegeleidende lijm is.. gewoon een paar druppeltje tussen de core en de koeler lijkt me..

suc7
ja dat snap ik... maar waarop moet ik de groene component aanbrengen, en waar de roze?????

dat moet ik weten, of moet ik ze mengen?????

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op maandag 27 mei 2002 17:19 schreef McD_Rulz het volgende:

[..]

ja dat snap ik... maar waarop moet ik de groene component aanbrengen, en waar de roze?????

dat moet ik weten, of moet ik ze mengen?????
2 Componentenlijm is het, dus 1 deel is de lijm, het andere deel is de 'uitharder'. (Technisch niet helemaal juist, maar hier komt het op neer.)

In een bakje of deksel (iets dat weg kan in ieder geval) de 2 componenten mengen, in de verhouding die in de gebruiksaanwijzing moet staan, en dan aanbrengen binnen de gegeven uithardingstijd. Klaar.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 17:27 schreef JumpStart het volgende:

[..]

2 Componentenlijm is het, dus 1 deel is de lijm, het andere deel is de 'uitharder'. (Technisch niet helemaal juist, maar hier komt het op neer.)

In een bakje of deksel (iets dat weg kan in ieder geval) de 2 componenten mengen, in de verhouding die in de gebruiksaanwijzing moet staan, en dan aanbrengen binnen de gegeven uithardingstijd. Klaar.
kijk, daar kan ik wat mee, hardstikke bedankt!!!!
Pagina: 1