Toon posts:

te warme cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD ahtlon xp 1700+ in het begin dat ik hem kocht werd ie 43 graden, ik heb em een paar keer uit mij moederbord gehaalt, en toen werd ie in eens rond de 65 graden, nu heb ik de zijkant van mijn kast openstaan, en nu wordt ie rond de 50 graden, ook heb ik de coolpasta opnieuw aangebracht, omdat dit voor een gedeelte eraf was gegaan. alleen nu is mijn processor nog steeds 50 graden, en als ik mijn kast dichtdoe word ie 60 graden. Weet iemand hoe ik mijn cpu temperatuur weer naar beneden halen? mn kooler ratelt soms maar draait evengoed wel met 4500 rpm

Verwijderd

Zou het niet komen door het wat warmer wordende weer? Heb ik ook al last van namelijk!

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat kan ook best, ik denk dat ik wel een beter gekoelde kast ga kopen en een wat betere kooler, ik vind het vet irritand want soms reset mijn pc automatisch als ie boven de 65 graden komt

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Waarschijnlijk heb je je pc nu langer draaien en dan wordt ie natuurlijk warmer. Je moet altijd hetzelfde meten. Ik doe het bv door een hele tijd mijn bios aan te laten en dan te kijken. Je kunt ook b.v. een paar uur 3dMark 2001 gaan doen en dan de temp meten.