{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Met je probleem kan ik je niet helpen, maar je kan ook Hybrid proberen (/usr/ports/irc/ircd-hybrid / http://www.ircd-hybrid.org). Die werkt in ieder geval wel
.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
Welke versie UnrealIRCD?
Heeft bij mij vroeger perfec gewerkt onder freeBSD. Werkt ook al tijden perfect onder openBSD (2.8 && 3.0).
Heeft bij mij vroeger perfec gewerkt onder freeBSD. Werkt ook al tijden perfect onder openBSD (2.8 && 3.0).
Verwijderd
Unreal3.2-Selene[beta9] en dat onder freebsd 4.5
waarschijnlijk een foute setup
draai je setup nog eens.
waarschijnlijk een foute setup
draai je setup nog eens.
Setup heb ik al vaker gerund.
Ik heb ook Setup veranrd.
en ik heb versie 3.1.3 van UnrealIrcd.
Ik heb ook Setup veranrd.
en ik heb versie 3.1.3 van UnrealIrcd.
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
De MAXCONNECIONS define zoeken en die aanpassen.code:
1 2 3 ircd fd table too big Hard Limit: 957 IRC max: 0 Fix MAXCONNECTIONS
Maar ik heb op google gezocht...
en dat ga mij de volgende resultaten:
Dan zul je ook je kernel moet hercompileren. Die FD set is een kernel limiet, niet een van userspace.Nou staat er in mijn /usr/src/sys/sys/types.h dus:
code:
1 2 3 #ifndef FD_SETSIZE #define FD_SETSIZE 1024 #endif
Maar nog krijg ik de zelfde fout melding....
Weet iemand hoe dit komt?
Ah dat was het dus.
Ik had mijn kernel niet hoeven aan te passen.
Maar ik kon dat van MAXCONNECTIONS niet vinden.
Maar dat bleek dus in include/config.h te staan.
Hij draait gelukkig al.
Tot nu Toe probleem loos.
Thnx all
Ik had mijn kernel niet hoeven aan te passen.
Maar ik kon dat van MAXCONNECTIONS niet vinden.
Maar dat bleek dus in include/config.h te staan.
Hij draait gelukkig al.
Tot nu Toe probleem loos.
Thnx all
Pagina: 1