Marmitek-GigaVideo: beetje redelijk van kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Hallo,
ik moet af en toe video- en/of audiosignalen over grotere afstand transporteren. Bijvoorbeeld om een DivX of MPEG die op mijn PC draait beneden op de TV te kunnen kijken of om audiosignalen uit de line-out van een versterker naar de line-in van een versterker aan de andere kant van het huis te sturen.
Nu ben ik op zoek naar een draadloos systeem dat dit een beetje redelijk kan. Ik verwacht natuurlijk geen topkwaliteit die te vergelijken is met gewoon werken via kabels, maar het moet gewoon redelijk scherp zijn en niet al te veel storen.
Nu lijkt de GigaVideo set van Marmitek mij de meest geschikte oplossing. Heeft iemand ervaring met dit systeem of is het gewoon echt bagger :r ?

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Werkt SUPER!!!
Veel beter dan een kabel als het gaat om meer dan 7 meter. Ik heb het niet al te lang geleden bij een klant geinstalleerd. Die wilde DVD op zijn tv zien. Dus maar zo'n setje gekocht. Ik zou het zeker aanraden.

Was trouwens een GigaVideo 30 (is eventueel ook een remote voor verkrijgbaar)

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Verwijderd

offtopic:
dex heb je die sdvia binnen? bevalt het?