Toon posts:

Mohaa en savage4 16mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Shalom,

Ik heb een tweede pc (die van m'n vriendin) waar een savage4 16mb videokaart inzit.
Nu wil ik weleens tegen wat vrienden Mohaa spelen, maar kan die savage4 'mohaa draaien? het hoeft niet op hoge resoluties ofzo, als ie maar start en speelt...

iemand een idee??

Verwijderd

Denk dat dat wel gaat lukken maar verwacht geen performance.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat hoeft in principe ook niet..die drivers van diamondmm werken niet..

hij start wel op, maar zodra ie die intro moet laden knalt ie terug naar windows, ik krijg geen foutmelding ofzo

Verwijderd

mwaaa, ik denk van niet, zelf heb ik thuis nog een savage2000 liggen (viperII 32mb) en die haalt net aan 26 frames op 640X480X16 hou er rekening dat mohaa een getweakte versie van de QuakeIII engine is.

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Je hebt in ieder geval bileneair buffering (ofzo) nodig, dat had mijn voodoo3 2000 niet, dus kon ik het niet spelen. :(

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Topicstarter
ik kon 'm met een viperII ook nie aan de praat krijgen...

de bomen zweefde door de lucht...sloeg helemaal nergens op :)

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 16:51 schreef The1 het volgende:
Shalom,

Ik heb een tweede pc (die van m'n vriendin) waar een savage4 16mb videokaart inzit.
Nu wil ik weleens tegen wat vrienden Mohaa spelen, maar kan die savage4 'mohaa draaien? het hoeft niet op hoge resoluties ofzo, als ie maar start en speelt...

iemand een idee??
Welk os? Op XP heeft ie dus geen opengl. Ik heb ook nog een Savage4, er waren wel drivers voor van een andere kaart die ook zouden werken maar dat was echt te langzaam...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Windows 2K/XP en een Savage4/2K is ondoenlijk. S3 heeft nooit goede drivers gemaakt, en toen Win2K kwam, moesten ze weer helemaal opnieuw beginnen. Tis nooit wat geworden helaas :(

* _JGC_ zet z'n viper2 maar ff in z'n DivX bak, heeft ie iig nog nut.

BTW: Op mn homepage staan getweakte drivers voor Win9x, misschien heb je daar wat aan.
Pagina: 1