Ik heb van iemand een oud Toshiba kopieerapparaat gekregen. Hij doet et prima er knippert alleen een lampje dat volgens de handleiding betekent dat het tijd is voor een servicebeurt. Hoe kan ik dit wegkrijgen? Wat doen service mensen bij een service beurt? een schakelaartje omzetten? Een code intoetsen? kan iemand mij helpen?
Kopierapparaat? Harde schijf?Op maandag 27 mei 2002 16:55 schreef smvs het volgende:
scandisk uitvoeren op de harde schijf?
Maar om even terug te komen op het kopierapparaat, ik denk dat ze normaal gesproken een monteur laten komen om het apparaat te laten onderzoeken op gebreken.
En als die klaar is zal die mischien een schakelaar omzetten of iets indrukken dat ie na 1000000 kopietjes weer een nieuwe service buurt nodig heeft.
maar mijn vraag is dus: wat doet ie dan precies? zijn er geen kopieerapparaatmonteurs op GoT?Op maandag 27 mei 2002 17:00 schreef pep_82 het volgende:
[..]
En als die klaar is zal die mischien een schakelaar omzetten of iets indrukken dat ie na 1000000 kopietjes weer een nieuwe service buurt nodig heeft.
Verwijderd
Ja wat doen die nou?
Laat ik nou toevallig Toshiba copiers servicen.
Wat voor type is het ?
Wat voor type is het ?
Verwijderd
Ehhhmm,Op maandag 27 mei 2002 18:43 schreef smvs het volgende:
[..]
ja, seagate barracuda scsi meestal schijnt het.
Verwijderd
kijk hier eens,
als ons bedrijf de kopieermachine kapot heeft bellen we daar heen voor een monteur, mischien staat er nuttig info voor je bij.
Des noods bel je ze ff op om te vragen wat ze precies doen bij z'n onderhoudsbeurt.
als ons bedrijf de kopieermachine kapot heeft bellen we daar heen voor een monteur, mischien staat er nuttig info voor je bij.
Des noods bel je ze ff op om te vragen wat ze precies doen bij z'n onderhoudsbeurt.
een bd4910Op maandag 27 mei 2002 18:18 schreef Falconx2000 het volgende:
Ja wat doen die nou?
Wat voor type is het ?
Pagina: 1