Toon posts:

[WinXP] folder.jpg tip uit FAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik citeer een tip uit de FAQ:

"Leuke tip voor het opvrolijken van directory's
Stop een jpg in een map genaamd folder.jpg en een dir hoger krijg de tumbnail deze jpg als afbeelding. Leuk voor mappen met albums en spellen."

Ik heb een plaatje "folder.jpg" in een folder gestopt en nu kijk ik in de bovenliggende map, maar er gebeurd niets. Het mapje zie er nog gewoon uit als een standaard mapje.
Doe ik iets fout?
Moet het bestand soms een bepaald aantal pixels zijn ofzo?

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ga eens naar de eigenschappen van een map. Daar kan je elk plaatje instellen dat je maar hebben wilt.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dan moet je eerst een icoon maken.
En nu weet ik nog steeds niet wat die tip nou inhoud.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Nee, je hoeft geen icoon te maken. Je kan gewoon een plaatje opgeven. Het laaste tab-blad "customize". Ik heb de engelse versie dus ik weet niet precies hoe ze het in het nederlands noemen.

Edit: Heb je je folders wel op thumbnail view staan?

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 16:39 schreef Fox-Web het volgende:
Nee, je hoeft geen icoon te maken. Je kan gewoon een plaatje opgeven. Het laaste tab-blad "customize". Ik heb de engelse versie dus ik weet niet precies hoe ze het in het nederlands noemen.

Edit: Heb je je folders wel op thumbnail view staan?
Ja, maar dan krijg je er nog steeds zo'n geel kader omheen en dan weet ik nig steeds niet wat ze nou met die tip bedoelen |:(

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 21:18

Dr C

met C en CK

Ik heb hier ook een vraag over (sorry oude topic, maar een beetje zonde om dan hiervoor een nieuwe topic te openen). Ik krijg de tumbnail alleen maar ter grote van een kwart formaat. Ik kan het wel met de hand selecteren om wat voor plaatje het gaat, maar hij pakt dus niet automatisch de folder.jpg. Hoe kan ik dit oplossen?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 21:18

Dr C

met C en CK

euh sorry. Toch wel eigenllijk

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 12:14
Ehmz... :?

Kun je het mij nu nog eens uitleggen? Klinkt wel interessant maar wat je nou precies bedoeld...

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik begrijp er ook weinig van wat cramwinckel zegt :?

het lukte je niet, maar uiteindelijk heb je het toch zelf opgelost ?

http://www.NUiPhone.nl/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmm. Een echte discussie zie ik hier niet komen :D

Een beetje onzinnige kick zo, de tips die al in het topic staan opvolgen en vervolgens eventueel een nieuw topic starten, waarbij je linkt naar deze info, had mijn voorkeur gehad.

Daarnaast was het aardig geweest als je er even had bij gezegd hoe het nu opgelost is. Ik kan het wel raden (namelijk hetgeen al hier in het topic staat) maar toch is het leerzaam voor de andere mensen om het er voortaan even bij te zetten.

Nu zullen er vele tweakers zijn die zich de rest van hun leven zullen afvragen wat cramwinckel nu bedoelde en heeft gedaan om het op te lossen :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.