ah, jij wilt een topic starten alla Geforce II gts?
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
dat is sowieso fout. Het is of ti4600 of mx460 en voor beiden is het veel te weinig. Staat er typefouten voorbehouden in da foldertje? Zo nee, moeten ze hem voor die prijs leveren.
edit
typo en vergeten smiley
/edit
edit
typo en vergeten smiley
/edit
Verwijderd
Valt sterk mee, is zelfs erg goedkoop voor een mx460 meestal zijn die nog 2x zo duurOp maandag 27 mei 2002 16:20 schreef JF_ het volgende:
Maak er een MX460 van, dan is het ineens wel duur :-)
Verwijderd
Idd, dit is gewoon een opgevoerde GF2 GTSOp maandag 27 mei 2002 16:20 schreef JF_ het volgende:
Maak er een MX460 van, dan is het ineens wel duur :-)
Verwijderd
Idd, ik vindt het ook duur, maar als je het vergelijkt met andere prijzen voor die kaart, dan valt het heel erg mee. En btw nog geen 70 euro voor een kaart, die alle spellen van nu en de meeste binnenkort uitkomende spellen nog op een redelijke reso kan draaien is toch niet zo erg veel. Wel jammer van de dx8 verder is het niet eens zo'n slechte kaart...Op maandag 27 mei 2002 16:23 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Idd, dit is gewoon een opgevoerde GF2 GTS
Shit. Die krengen zijn inderdaad een stuk duurder dan ik dacht... Neemt niet weg dat ik het sowieso nog te veel vind voor een opgevoerde MX400 (en die gaan wel voor 70 euro de deur uit).Op maandag 27 mei 2002 16:23 schreef Gijsbert het volgende:
Valt sterk mee, is zelfs erg goedkoop voor een mx460 meestal zijn die nog 2x zo duur
Verwijderd
helaas kan niet iedereen die lezenOp maandag 27 mei 2002 16:24 schreef Chilly_Willy het volgende:
Is al een topic over!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/505612
slotje
Tis gewoon zo'n grandioze dynabout-fout:
- Geforce4 Ti4600 plaatje
- Geforce4 MX460 beschrijving (of andersom met bovenstaande)
- SoundBlaster 4.1 artikelnummer en prijs
- Geforce4 Ti4600 plaatje
- Geforce4 MX460 beschrijving (of andersom met bovenstaande)
- SoundBlaster 4.1 artikelnummer en prijs
Alleen is dat niet pub toegankelijk, dus daar hebben ik verdomd weinig aan.Op maandag 27 mei 2002 16:24 schreef Chilly_Willy het volgende:
Is al een topic over!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/505612
slotje
OK.Op maandag 27 mei 2002 16:27 schreef Gijsbert het volgende:
[..]
helaas kan niet iedereen die lezen
Mijn reactie al daar:
FF voor de duidelijkheid.
- Op de foto gaat het om een CL 3D Blaster titanium 4600.
- In het verhaaltje er onder staat MX, en dat is dus fout.
- De prijs is van de CL soundblaster 4.1
- De normale prijs is € 599 bij Dynabyte
Conclusie:
Bij dynabyte heeft de tweaker niets te zoeken.
Coïtus ergo sum
Dynabyte ruled als je er af en toe iets koopt.
in Arnhem hebben ze me nu al tot 2x toe iets voor ver onder de winkelprijs verkocht, omdat ze de artikelnummers niet goed hadden + noobs in de winkel.
Opgeleverd:
Toen een Diamond monster 3d II, voor ong 75,- onder de prijs. (12 MB versie gekregen en voor de 8 MB versie betaald.)
Philips brander ong 35,- onder de prijs.
in Arnhem hebben ze me nu al tot 2x toe iets voor ver onder de winkelprijs verkocht, omdat ze de artikelnummers niet goed hadden + noobs in de winkel.
Opgeleverd:
Toen een Diamond monster 3d II, voor ong 75,- onder de prijs. (12 MB versie gekregen en voor de 8 MB versie betaald.)
Philips brander ong 35,- onder de prijs.
Heej heb ik het nu verkeerd of is die mx460 niet uit assortiment gehaald?
Ik dacht van wel, want de prijs ligt te dicht bij die van de ti4200 en die is veeeeel sneller, dus dat zou zonde zijn van je geld (ronduit dom) en daarom zijn er juist 2 smaken van de ti4200 gekomen, de 64 mb en de 128 mb...
correct me if I'm wrong
Ik dacht van wel, want de prijs ligt te dicht bij die van de ti4200 en die is veeeeel sneller, dus dat zou zonde zijn van je geld (ronduit dom) en daarom zijn er juist 2 smaken van de ti4200 gekomen, de 64 mb en de 128 mb...
correct me if I'm wrong
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Er stond in roosendaal een hercules radeon all in wonder, met eronder een kaartje van 199,- euro.
De verkoper (zaterdagmiddag
) had hem al met doos en al op de balie, toen hij zich ging afvragen of wel "alle" drivercd's erbij zaten...
Het was nl. de laatste in huis, en moest hem uit de vitrine rukken.
Ik zei hem nog, doe geen moeite, maar hij moest en zou kijken!!!!
Grrr..... toen zag hij de manual, en dat het niet de kaart was die het moest zijn voor die prijs.....
Helaas, ik heb toen maar bedankt
en gezegd dat ik nog wel terug zou komen als de 'goede' prijs bekend was
De verkoper (zaterdagmiddag
Het was nl. de laatste in huis, en moest hem uit de vitrine rukken.
Ik zei hem nog, doe geen moeite, maar hij moest en zou kijken!!!!
Grrr..... toen zag hij de manual, en dat het niet de kaart was die het moest zijn voor die prijs.....
Helaas, ik heb toen maar bedankt
Ik had die kaart bijna, ik ben vanmorgen naar dynabyte gegaan en heb gevraagd om die kaart uit het foldertje voor 65,95 (ik hou me natuurlijk voor de domme en doe of ik nergens wat vanaf weet), hij haalt dat ding uit de vitrine en scant m en, en die gast staat toch raar te kijken dat ie ineens 599 EUR scant ipv 65,95
ik wou nog vragen waarom dat ding dat deed en niet gewoon 65,95 aangaf, maar hij was al naar achter gelopen om het na te vragen.
komt ie terug en zegt ie dat het een drukfout is
Damn k had m bijna
komt ie terug en zegt ie dat het een drukfout is
Damn k had m bijna
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
oh en nu zien ze het zelf hè....
en ja ik was degene op dat andere draadje
btw: huh hoe zo niet toegankelijk, wie komt er dan wel in en wie niet
hmmm vreemd
en ja ik was degene op dat andere draadje
btw: huh hoe zo niet toegankelijk, wie komt er dan wel in en wie niet
Conclusie:
Bij dynabyte heeft de tweaker niets te zoeken.
hoezo niet als ze er de volgende keer wel in trappen is het toch mooi megenomen ook al is dynabyte een klote zaakOp dinsdag 28 mei 2002 17:08 schreef maartenb het volgende:
[..]
Inderdaad jah.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Hier in Eindhoven kreeg ik METEEN te horen dat het een drukfout was..Op dinsdag 28 mei 2002 17:22 schreef djsoes het volgende:
ik ga het zo over 10min proberen hier in Den Haag
Je vraagt je toch af hoeveel kaartjes er WEL over de toonbank zijn gegaan voor die prijs ..
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, ik denk toch wel een aantal hoor. Eigenlijk had ik gisteren moeten kijken en gewoon proberen. Want de technische kennis aldaar is niet altijd even goed (een verkoper dacht namelijk dat je voor een laserprinter een andere printerkabel nodig had.Op dinsdag 28 mei 2002 17:35 schreef cheiron het volgende:
Je vraagt je toch af hoeveel kaartjes er WEL over de toonbank zijn gegaan voor die prijs ..
Verwijderd
EN GELUKT?????????????Op dinsdag 28 mei 2002 17:22 schreef djsoes het volgende:
ik ga het zo over 10min proberen hier in Den Haag
Ik hoop het voor je.
LACHUUUUUU
OF hij is nu aan het klooien met z'n GF Ti4600, OF het is hem niet gelukt, anders zou hij het in dit topic wel laten horen.Op dinsdag 28 mei 2002 19:17 schreef Arnold_K het volgende:
[..]
EN GELUKT?????????????
Ik hoop het voor je.
LACHUUUUUU
Verwijderd
Ik kan je geruststellen dat er geen enkel kaartje voor die prijs verkocht is hoor. De kaart kost iets van 599 euro.
En de jongens van Dynabyte wisten al voordat de folder bij de mensjes was aangekomen dat die fout er in zat.
Dus je hoeft het niet te proberen zou ik zeggen.
En de jongens van Dynabyte wisten al voordat de folder bij de mensjes was aangekomen dat die fout er in zat.
Dus je hoeft het niet te proberen zou ik zeggen.
Verwijderd
geforce 4 mx4600 doen ze goed 
Zeker zo'n geheime kaart waar niemand van mocht weten dat ze zulke kaarten ook hebben beetje ver geavanceerd van 460 naar 4600
wat zal e score zijn bij 3dmark2001se
Zeker zo'n geheime kaart waar niemand van mocht weten dat ze zulke kaarten ook hebben beetje ver geavanceerd van 460 naar 4600
iddOp maandag 27 mei 2002 16:27 schreef JF_ het volgende:
[..]
Alleen is dat niet pub toegankelijk, dus daar hebben ik verdomd weinig aan.
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Kijk hier voor meer informatie.
Pagina: 1