Heel leuk, dit topic..., maar het was niet helemaal wat ik zocht.
> Waarom reageer ik dan zul je vragen. Dat heeft de volgende reden:
Ook ik heb sinds kort zo'n lekkere waaier/propellor op m'n bureau staan: naast de monitor dus.
Wanneer ik de ventilator aanzet, begint mijn beeld hevig mee te trillen. Dit komt niet, door de trilling vanaf mijn ventilator, via het bureau de monitor in beweging brengt. Het beeld trilt namelijk ook wanneer ik de ventilator er lós bij houdt.
Hoe harder hij draait, des te vlugger trilt het beeld op m'n monitor. Houdt ik de ventilator en de monitor dichter bij elkaar, dan worden de trillingen nog sterker. Het lijkt dan wel alsof de ventilator het beeld door mekaar blaast.
>> Op den duur gaat dit trillende beeld een beetje storen. Dat is erg vervelend, want op die manier werk je gewoon niet fijn. Máár, als het zo warm(lees: benauwd) is als laatst kun je ook weer niet echt zonder ventilator doorwerken op mijn kamer. Ik heb niet een dusdanig groot bureau dat ik de afstand tussen ventilator en monitor groot genoeg kan houden om het beeld niet te laten trillen.
?) Weet iemand waar dit aan kan liggen? <of heb je leuke oplossingen?>. Dit kan toch niet te maken hebben met dat 240Volt. netwerk, lijkt mij...