Toon posts:

Fout CRC in bestanden op cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb in de loop der maanden een aantal bestanden dedownload en deze in zip op cd gezet. tot een paar dagen geleden kon ik deze bestanden gewoon uitpakken en gebruiken. Maar als ik nu dit probeer geeft ie dus foutmeldingen dat het CRC niet overeenkomt ie : Bad CRC b92do45b (should be 053446d5)

Hoe kan dit terwijl alles het altijd gedaan heeft.

Nou is het dus voorgekomen dat 1 of ander persoon die het dus leuk vond om mijn zaterdagavond te verpesten door dus mij een virus te sturen en ik dus het hele wekend weer ben bezig geweest om alles te verwijderen enweer te installen.

Heeft dit ermee te maken??

Alvast Bedankt

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Indelen van cd's is vrij belangerijk en je hebt daarom kans dat de cd's verkeerd zijn ingedeeld, maar je hebt ze een tijd kunnen gebruiken dus die kans is vrij klein.

Tevens is de kwaliteit van cd's belangerijk, als de cd's een lage kwaliteit hebben kunnen ze slecht tegen krassen en zo komen er vage fouten in bestanden op.

Het is goed mogelijk dat het virus zich heeft laten meebranden en zo voor een andere indeling gezorgt en ervoor zorgt dat jij zonder dat virus niet meer bij je oude data kan. :(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties