Toon posts:

C45 kopen bij Media Markt, verstandig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe GSM aan te gaan schaffen. Het wordt de Siemens C45. Op de pricewatch zie ik hem het goedkoopste staan bij Media Markt in Duitsland, namelijk voor € 129. Dit vind ik niet duur. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het bestellen daar, of die zelf misschien al een C45 daar gekocht hebben? Zo ja, zouden die hun ervaringen met mij en de mede-tweakers willen delen? Heb je dan ook de mogelijkheid om de Nederlandse taal te kiezen? Want het is toch een product uit het buitenland, en de Nederlandse taal is wel handig ivm T9 enzo.

Ik heb trouwens met M@FI@ overlegd of dit topic mocht, en hij vond het OK :)

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48

dawofl

?

maakt et uit of ie 10euro duurder of goedkoper is ?? ik zou em gewoon bij de dichtsbijzijnde phone shop haulen 8-)

als er maar geen mege verschil zit tussen de prijs he

:7

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 15:35 schreef dawofl het volgende:
maakt et uit of ie 10euro duurder of goedkoper is ?? ik zou em gewoon bij de dichtsbijzijnde phone shop haulen 8-)
Mja, hij is na die bij de Media Markt het goedkoopste bij algebeld.nl, maar daar kost hij al 155 euro (toch nog een aardig verschil. En daarna is hij het goedkoopste bij gsmhuis.nl (158 euro), en dat is toch wel handig omdat die in Groningen zitten (waar ik ook woon). Alleen als het goedkoper kan, dan wil ik het ook :)
als er maar geen mege verschil zit tussen de prijs he
Idd, en 29 euro is toch 63 gulden (of mocht je niet meer omrekenen?) :)

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48

dawofl

?

hehe dat scheelt indd wel aardig maar ik denk dat ik em toch in groningen had gehaald iets minder gedoe en mischien wat meer zekerheid enzo.nl

persoonlijk had ik em alleen goedkoper gehaald als et niet meer werk was hehe niet dat ik lui ben maar ik hou niet van dat gedoe om een paar centjes (euro centjes)

€€€€€€ bling bling money aint a thing :P

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Mediamarkt in Rotterdam heeft hem voor 140 euro of 135 euro met een Ben prepaid kaartje

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 16:35 schreef B0MBACI het volgende:
Mediamarkt in Rotterdam heeft hem voor 140 euro of 135 euro met een Ben prepaid kaartje
Ja, maar dan zit er ook een simlock op en dat is nou juist wat ik niet wil :)

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Ik snap niet waarom je de C45 zou nemen hoor :?
Ik heb hem ook en hijs suuuuupertraag en de toetsen zijn zeer bagger (je moet er hard op drukken) :(

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

Verwijderd

Mediamarkt blijft bagger! figuurtjes daar snappen nergens wat van.. lees de folder maar zeggen ze dan nog nooit zelf iets gedaan die daar echte A-technici daar... :( :( :( |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 18:24 schreef Octopus het volgende:
Ik snap niet waarom je de C45 zou nemen hoor :?
Ik heb hem ook en hijs suuuuupertraag en de toetsen zijn zeer bagger (je moet er hard op drukken) :(
Op maandag 27 mei 2002 18:49 schreef scorpionappeal het volgende:
Mediamarkt blijft bagger! figuurtjes daar snappen nergens wat van.. lees de folder maar zeggen ze dan nog nooit zelf iets gedaan die daar echte A-technici daar... :( :( :( |:(
Octopus: Welke zou jij mij aanraadden dan? Mij leek die C45 wel leuk namelijk ;)

Scorpionappeal: Als je iets zegt, kun je dan even met argumenten komen? Dat zou ik wel zo fijn vinden.

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op maandag 27 mei 2002 20:45 schreef Silverstar het volgende:

Octopus: Welke zou jij mij aanraadden dan? Mij leek die C45 wel leuk namelijk ;)
Die C45 mag er dan wel leuk uit zien maar hij is zo traag in het menu, daar word je niet goed van. Zeker als je veel SMSjes erin hebt staan. Als ik jou was zou ik de Sony J7(0) kopen. Veel functies en een goed display voor weinig geld. Ok, mijn J5 was ook traag als je hem net had opgestart (daarom liet ik hem altijd aanstaan :)) maar ik weet niet of dat bij de J7 nog steeds is :?

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 27 mei 2002 17:12 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Ja, maar dan zit er ook een simlock op en dat is nou juist wat ik niet wil :)
max 10 euro om die eraf te halen ;) de betere (chinese) telefonshop haalt de lock wel eraf.
Pagina: 1