Toon posts:

slackware 8.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk bezig om slackware 8.1 te vinden.
nu heb ik gezocht en zelf op de ftp site van slackware kon ik hem niet vinden.
Ik zie dat er ook beta 2 van slackware 8.1 er is, maar waar vind ik die nou.

wie kan me ff helpen.

THNX

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Van hun site, op de voorpagina:
Slackware 8.1 release candidate 1 now available

Verwijderd

Slackware 8.1-rc1 is pas geleden released. Maar dus niet in iso formaat. Je kunt kijken in de slackware-current directory op ftp,slackware.com of een mirror zoals ftp,mirror.ac.uk . De final versie van Slackware 8.1 zal over een maandje of zo wel uitkomen.
/edit: Die rc1 = slackware-current tree, die downloaden en je hebt Slackware 8.1-rc1

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik ook al gezien, maar waar kan ik die downloaden... :'(

Verwijderd

Slackware versies die nog niet officieel uit zijn staan normaal gesproken in de slackware-current tree. Dus naar hier en dan maar downloaden die tree. Her en der even de readmes enzo lezen.. en je bent spekkoper! :D

edit:
*zucht* te langzaam.. 'je wordt ouder pappa, geef het maar toe...'

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 15:18 schreef snakeeye het volgende:
ja dat heb ik ook al gezien, maar waar kan ik die downloaden... :'(
Sorry iets te snel.
Ik weet al genoeg, ik had al gezien dat die pakkage los te downloaden zijn en via net te installeren maar ik zocht de ISO versie. nu ze pas over een maand als iso verschijnen moet ik dan maar wachten of ik ga alvast via het net installeren.

THNX

Verwijderd

In de isolinux folder staan instructies hoe je van wat je download een iso kan brouwen, bootable en al...

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 20:31
vergeet hem niet met -J te maken

anders heb je geen joliet fs er in
en dat is dus erg :(

Verwijderd

Slackware 8.1-rc2 is inmiddels verschenen. Nog steeds niet op .iso formaat. :)

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

wie heeft er nou iso's nodig :) Je download gewoon de series die je nuttig vindt, van xs4all bijvoorbeeld:

ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/slackware/slackware-current/slackware/

Die gooi je op een cd of op een harde schijf, je maakt een boot en root floppert aan en installeren maar!

[deze advertentieruimte is te koop]

Verwijderd

Als we het op die manier doen heb je de current version. Misschien is deze gebruiker op zoek naar een eerdere versie.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 03 juni 2002 14:04 schreef RG© het volgende:
wie heeft er nou iso's nodig :) Je download gewoon de series die je nuttig vindt, [..]

Die gooi je op een cd of op een harde schijf, je maakt een boot en root floppert aan en installeren maar!
Wie heeft er nou floppy's nodig, je wacht even, downloadt de ISO, brandt een cd'tje en installeren maar! :+

Verwijderd

Die mirror is niet up to date, de tree klopt van geen kant bij xs4all. Je kunt beter even in Engeland, andere NL mirror of Oostenrijk kijken.
Oostenrijk
TUE
UK

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:02
Op maandag 03 juni 2002 14:08 schreef TripleM het volgende:
Wie heeft er nou floppy's nodig, je wacht even, downloadt de ISO, brandt een cd'tje en installeren maar! :+
Psies, wie heeft er uberhaupt nog een floppy-diskdrive....ikke niet, nergens voor nodig :P

Zonder iso je eigen bootable CD samenstellen kan ook wel, maar dat gaat je ietsje meer moeite kosten...

Verwijderd

Met de nadruk op 'ietsje' want in de isolinux directory van de current tree staat letterlijk in een README beschreven welk commando je moet geven om uit de tree een ISO te bouwen.... Kind kan de was doen en opa kan breien... :Y)
Pagina: 1