DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het is sowieso niet echt verstandig om, als je topic is geclosed, zondermeer weer een nieuwe te openen. Daar maak je onder mods geen vrienden mee en de tweede gaat zo mogelijk nog harder dicht. Neem dan liever contact op met de mod of open een topic in LA.
In je 1e post staat alleen dat je hebt gekeken op de bijgeleverde CD, er wordt verder met geen woord gerept over mogelijke sites waar je bent geweest, faq's die je hebt gelezen en/of searches die je hebt gedaan.
Daarna open je een topic in het foute gedeelte (althans, om te klagen), waarin je klaagt over het slotje, en alleen zegt dat je in je vorige post hebt geschreven dat je hebt gezocht, maar dat valt niet echt af te leiden uit je 1e post.
Daarna open je een topic in het foute gedeelte (althans, om te klagen), waarin je klaagt over het slotje, en alleen zegt dat je in je vorige post hebt geschreven dat je hebt gezocht, maar dat valt niet echt af te leiden uit je 1e post.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hm naja whatever, zoveelste keer dat ik het deksel op m'n neus krijg op GoT.
Zoek het verder ook maar uit, een oplossing vind ik hier toch niet, alleen maar mensjes die er schijnbaar veel plezier in scheppen om iemand op z'n vingers te tikken.
Have a nice life.
Zoek het verder ook maar uit, een oplossing vind ik hier toch niet, alleen maar mensjes die er schijnbaar veel plezier in scheppen om iemand op z'n vingers te tikken.
Have a nice life.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
En http://download.ati.com/drivers/partnerproducts/wme-ref-7-70-020418m-003892c.exe is ook ongeschikt? Ik zie dat je je driver al gevonden hebt, maar een beetje meer info over wat je al geprobeerd hebt, kan nooit kwaad in dergelijke topics.
Waarbij het vette gedeelte de voorkeur verdient.Op maandag 27 mei 2002 14:33 schreef polaris het volgende:
Het is sowieso niet echt verstandig om, als je topic is geclosed, zondermeer weer een nieuwe te openen. Daar maak je onder mods geen vrienden mee en de tweede gaat zo mogelijk nog harder dicht. Neem dan liever contact op met de mod of open een topic in LA.
En daarna ga je de post lezen en zie je:Op maandag 27 mei 2002 14:35 schreef Renegade het volgende:
In je 1e post staat alleen dat je hebt gekeken op de bijgeleverde CD, er wordt verder met geen woord gerept over mogelijke sites waar je bent geweest, faq's die je hebt gelezen en/of searches die je hebt gedaan.
Ik zoek dus bovenstaande driver (zie topic). De kaart zit in een Toshiba 1900-102 laptop maar daar zitten alleen Windows XP drivers bij
Aangezien we met het hele netwerk nog op Windows 98 zitten heb ik die drivers nodig .. ATI site heeft ze niet .. iemand enig idee ?
Ach ja, gewoon niet echt handig van Courage. Als ie een vent is zegt ie gewoon sorry
edit: je had zelf beter moeten zoeken
edit2: ach weet ik veel, nu snap ik er ook geen moer meer van
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Alle drivers van de ATI site werken niet onder Windows 98. De Omega drivers ( http://www.omegacorner.com/drivers/rad_w9x_omega_2431.exe ) werken echter prima.
Zo, toch nog mijn steentje bijgedragen
Op maandag 27 mei 2002 14:39 schreef Arfman het volgende:
Alle drivers van de ATI site werken niet onder Windows 98. De Omega drivers ( http://www.omegacorner.com/drivers/rad_w9x_omega_2431.exe ) werken echter prima.
maar stonden de drivers niet toevallig gewoon op de site van de Toshiba (dat kon je dus uit je post ook niet afleiden)?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee, ook niet. De 1900-102 is ZO nieuw dat er nog geen drivers op de site staan. Slechte support, I know, daarom gaan we prolly ook over naar DELL laptops.
Mja, ik had idd iets explicieter moeten zijn over wat ik wel en niet gedaan had zie ik nu, je kunt mijn post op 2 manieren uitleggen.
Ga er in het vervolg maar vanuit dat, als _ik_ iets post, dat ik alle bronnen al heb aangeboord
Mja, ik had idd iets explicieter moeten zijn over wat ik wel en niet gedaan had zie ik nu, je kunt mijn post op 2 manieren uitleggen.
Ga er in het vervolg maar vanuit dat, als _ik_ iets post, dat ik alle bronnen al heb aangeboord
Zeg altijd al wat je geprobeerd hebt want zo is er nooit discussie over het feit of je zelf wel al overal gezocht hebt.Op maandag 27 mei 2002 14:46 schreef Arfman het volgende:
Nee, ook niet. De 1900-102 is ZO nieuw dat er nog geen drivers op de site staan. Slechte support, I know, daarom gaan we prolly ook over naar DELL laptops.
Dit heeft ook als voordeel dat op deze manier niet iemand met een mogelijke oplossing afkomt die je al geprobeerd hebt.
Het is in je eigen voordeel van dit dus te doen.
Dat is bewonderenswaardig dat jij dat doet maar daar kunnen wij niet vanuit gaan.Ga er in het vervolg maar vanuit dat, als _ik_ iets post, dat ik alle bronnen al heb aangeboord
Zie mijn stukje na de eerste quote
Vermeldt dus je bronnen die je aangeboord hebt
Voel je dan niet gelijk zo aangevallen. Je eerste topic was gewoon 'fout'. Als iedereen van dat soort topics opent wordt het een zooitje. Die gaan niet dicht om jou te treiteren ofzo...Op maandag 27 mei 2002 14:38 schreef Arfman het volgende:
Hm naja whatever, zoveelste keer dat ik het deksel op m'n neus krijg op GoT.
Have a nice life.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zozo, wat een agressieve ondertitel JvSOp maandag 27 mei 2002 17:33 schreef JvS het volgende:
[..]
Voel je dan niet gelijk zo aangevallen. Je eerste topic was gewoon 'fout'. Als iedereen van dat soort topics opent wordt het een zooitje. Die gaan niet dicht om jou te treiteren ofzo...
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1