Toon posts:

Speakers voor Mp3 en DivX

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de search al gebruikt, (dus geen opmerkingen please) maar kheb nog steeds vragen.

Ik gebruik mijn boxen voor 80% Mps/20% Divx. (ik ben geen gamer, ik kijk geen DVD> sorry)
Ik vraag mij af hoe zinvol het dan is om een 5.1 systeem te kopen?! Wellicht is zelfs een 2.1 systeem beter dan een 4.1 systeem? Misschien dat ik zo iets meer kwaliteit krijg ipv 2 extra boxen. Echter, ik zie nergens reviews van 2.1 systemen. Iemand?????

ik heb +/- 100 euro over voor die boxen, wellicht dat toch iemand hier een tip voor me heeft.

[frustratie mode ON]
Nog even terzijde: op tomshardware staat o.a. een 4.1/5.1 test, maar waarom is het altijd zo dat "goede" boxen er altijd zo aftands uitzien? (logitech z540 :r)
en dat slechte kwal. boxen, zo'n cool design hebben? ik wil (redelijk)goede boxen, en een neutraal/leuk design.
[frustratie mode OFF]

opmerking: waarom heeft iedereen een andere mening over die Inspire 5300? op GoT zegt iedereen: "kut". De testen zijn neutraal, maar vrienden van mij zijn enthousiast :? (misschien foute vrienden?:))

kortom:

1. wat voor type systeem? (2.1/4.1/5.1)
2. suggestie voor merk/type boxen
3. suggestie voor geluidskaart (+/- 50 euro)

Verwijderd

Je kunt voor een 30 euro ofzo een Sb-Live 5.1 kopen
en voor de rest een setje 2.1 of 4.1 speakers.
Of je koopt een terratec dmx-fire ofzo.

Voor divx kan het leuk zijn om 5.1 ofzo te hebben
doe het zelf ook maar met 2 speakerts + sb 5.1

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Zoals je zelf al schrijft maak je nooit gebruik van meer kanaals geluid, dus een 5.1 of 4.1 speakersetje is niet echt nodig. Verder zijn mp3-tjes en divx films meestal stereo, dus een stereo setje zal voldoen.
Een leuk setje is de Labtec APX-4620, of zoiets. Dit is een 2.1 setje dat voor die prijs redelijk goed klinkt.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43

specs

Verwijderd

Topicstarter
aha thx!

meer tips?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

toch eens gaan zoeken, hier zijn al zoooooooooooooo veel topics over geweest.,.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.