Hallo,
ik zit al een tijdje na te denken om linux te gaan installeren. (als er een forum met 150k+ posts bestaat, moet het haast wel iets betekenen
), en daarnaast, in de IT wereld kom je er vroeg of laat toch wel mee in aanraking.
ik weet alleen niet welke distro ik moet pakken.
ik heb al gesearched, en verschillende treads gelezen over beginner distro's.
Het probleem is alleen dat ieder topic een andere favo distro heeft.
het schijnt dat de distro een beetje persoonsgebonden is.
op zich maakt het mij nie zoveel uit welke distro ik heb,
maar ik wil er graag eentje die ik kan snappen.
ennuh, qua interface ben ik XP nogal gewent, dus volgens de FAQ moest ik dan maar KDE pakken. Kan KDE gewoon op elke distro, of moet je daar ook nog speciale distro's voor hebben?
Hoe zit het het met driversupport? kan ik aannemen dat veel van mijn apparatuur werkt? (bv, SB live 5.1, USB ed?)
Wat zijn systeemeisen voor een beetje installatie?
P3-600 met 256 mb voldoende?
als ik een bevredingend antwoord krig op deze vragen, begin ik vandaag nog
ik zit al een tijdje na te denken om linux te gaan installeren. (als er een forum met 150k+ posts bestaat, moet het haast wel iets betekenen
ik weet alleen niet welke distro ik moet pakken.
ik heb al gesearched, en verschillende treads gelezen over beginner distro's.
Het probleem is alleen dat ieder topic een andere favo distro heeft.
het schijnt dat de distro een beetje persoonsgebonden is.
op zich maakt het mij nie zoveel uit welke distro ik heb,
maar ik wil er graag eentje die ik kan snappen.
ennuh, qua interface ben ik XP nogal gewent, dus volgens de FAQ moest ik dan maar KDE pakken. Kan KDE gewoon op elke distro, of moet je daar ook nog speciale distro's voor hebben?
Hoe zit het het met driversupport? kan ik aannemen dat veel van mijn apparatuur werkt? (bv, SB live 5.1, USB ed?)
Wat zijn systeemeisen voor een beetje installatie?
P3-600 met 256 mb voldoende?
als ik een bevredingend antwoord krig op deze vragen, begin ik vandaag nog
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.