binnekort heb ik er 1, en ik vroeg me 2 dingen af, is deze cpu ook met tualatin core verkrijgbaar? en ik wil weten of er tweakers zijn die ervaring met overclocken hebben op deze cpu
Yep, ik heb er 1. Geen Tualatin core helaas. Mijn wilde met een Golden Orb tot 1260 Mhz gaan. Ben er wel tevree mee.Op maandag 27 mei 2002 14:02 schreef tsunami2000 het volgende:
binnekort heb ik er 1, en ik vroeg me 2 dingen af, is deze cpu ook met tualatin core verkrijgbaar? en ik wil weten of er tweakers zijn die ervaring met overclocken hebben op deze cpu
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
c00l, ik heb een dragon orb III dus dat mot ook lukkeOp maandag 27 mei 2002 14:04 schreef achappey het volgende:
[..]
Yep, ik heb er 1. Geen Tualatin core helaas. Mijn wilde met een Golden Orb tot 1260 Mhz gaan. Ben er wel tevree mee.
Uuuh damn zat een typo bij. Ik bedoelde tot 1240 Mhz, 1260 werkte net niet helemaal stabiel...Op maandag 27 mei 2002 14:05 schreef tsunami2000 het volgende:
[..]
c00l, ik heb een dragon orb III dus dat mot ook lukke, mag ik misschien weten wat je FSB/volt instellingen zijn?
FSB is 124 en voltage staat op 1.85v. Loopt zo stabiel als een zonnetje en behaald regelmatig uptime's van een paar weken.....
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ja hij is er idd je moet letten op de ->a<- achter de naam en dat hij 256 kb cache heeft dan heb je 100% zeker een TualatinOp maandag 27 mei 2002 14:02 schreef tsunami2000 het volgende:
Over het algemeen krijgt bijna iedereen hem op min. 133 FSB(dus 1333 Mhz) maar er zijn er zat die de 1550 Mhz halen
Suc6
Turn it off and on again.