• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
weet iemand hier een link naar een site waar je tutorials kan downloaden over het maken de perfecte foto bij bepaalde omstandigheden. dus dat je alles zelf manual in moet stellen.

vb. zo las ik ergens op internet wat de perfecte instellingen zijn om een foto in het pikke donker te maken met kaarsjes aan. allemaal dingen die je dan ik moet stellen enz...

weet iemand dit ? ik ga namelijk binnenkort een digicam kopen en wil alvast een beetje weten hoe alles moet enz..

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

knakworst

Get more sats!

Op maandag 27 mei 2002 13:49 schreef jos_zwa het volgende:
weet iemand hier een link naar een site waar je tutorials kan downloaden over het maken de perfecte foto bij bepaalde omstandigheden. dus dat je alles zelf manual in moet stellen.

vb. zo las ik ergens op internet wat de perfecte instellingen zijn om een foto in het pikke donker te maken met kaarsjes aan. allemaal dingen die je dan ik moet stellen enz...

weet iemand dit ? ik ga namelijk binnenkort een digicam kopen en wil alvast een beetje weten hoe alles moet enz..
Niet een reactie waar je op zit te wachten misschien, maar als je al weet welke digicam, dan kun je vaak de handleiding online downloaden, kun je die alvast doornemen. Daar staat namelijk ook een hoop nuttige informatie in :Y)

• hduijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09-2022
Veel handige algemene en camera specifieke tips zijn ook te vinden op http://www.dpreview.com lees hier ook vooral de forums, daar staat echt veel nuttige informatie in.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:37
Op maandag 27 mei 2002 13:49 schreef jos_zwa het volgende:

Het voordeel van een digicam is juist dat je lekker zelf kan spelen met de instellingen om te kijken wat wel werkt en wat niet. Mislukt? Wissen en instellingen wijzigen!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
ik zal eens even kijken of ik de handleiding kan downloaden en ff op die site kijken. bedankt jongens

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR