pcmia HD

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:34

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Misschien een wat onzinnig onderwerp maar, een weekje geleden heb ik als bedankje een pcmia hard-disk van 2 Gb gekregen (da's weer eens wat anders dan een bloemetje)...
Ik vind het een ontzettend leuke gadget maar ik ben bang dat ik het echte nut er niet echt van zie. Het is leuk om snel data uit te wisselen met anderen, maar aangezien de meeste pc's geen pcmia slot hebben blijven alleen de laptops over.
Ik zag al USB--->pcmia adapters, en da's een leuke optie als je genoeg tijd hebt (met 1 Mb/s). Verder dacht ik aan een pcmia mp3 speler, maar ik betwijfel ten zeerste of die bestaan.
Dus als iemand mij kan helpen aan nuttige ideeen (buiten het weg geven van de HD om), dan zou ik het graag horen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

OH->OM.. maar ik zit te twijfelen tussen moven en slotje

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik snap je luxe-'probleem'... Ik heb zelf een PCMCIA Type III (dubbelhoog dus) harddiskje van 1GB en ik heb 2 laptops en een PC met PCMCIA slots. Werkt prima, hoewel ik het thuis niet nodig heb (ligt toch een netwerk), maar wel handig voor het verslepen van bergen MP3's vanaf mijn vriendin haar werk (SDSL verbinding) naar huis. Helaas heeft zij geen laptop, dus is deze oplossing om makkelijk veel data te kopieren erg handig. Als jij niet iets soortgelijks kunt verzinnen heb ik wel een tip: ik wil 'm best van je overnemen voor een leuke prijs!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Zoals je zegt is een PCMIA HD vooral nuttig als je enkele persoonlijke documenten wil bewaren op een laptop van het werk. Verder bestaan er ook een soort bays voor een desktop met pcmia slots.

Ik denk dat antec zoiets in hun aanbod hebben.